AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
245.233

Nybliven ägare 1M Coupe

Sida 30 av 49
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Jag är med på en träff när jag fått min, bankörning lär det bli då jag börjar få lätt abstinens efter några års frånvaro..

//Robban
Länk

419' måste vara billigt för en 1M!
C_
74
C_B
Bmw 125i Cab -08
(Nissan Leaf -18)
Ingen här på forumet som är f.d. ägare till bilen för 419k, eller är det en gammal demokärra?
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Ja definitivt den billigaste jag sett hitills MEN knappast prisvärd då den saknar extrautrustningen och ändå har rullat nästan 2000 mil...
qd
691
qdtjant
F34 335i xDrive MPPK
1M Coupé 2012
Alpina B10 V8 -99
Nr 629.
Har sett den i Solna Business Park några gånger sedan i vintras.
Som peddan skriver, den har ju gått en del, brukats ordentligt på ett år.
Togs ut 2011-06-22 enligt bilregistret.

/Janne
C_
74
C_B
Bmw 125i Cab -08
(Nissan Leaf -18)
Kan ju bli intressant att se om den säljs ganska omgående eller om den blir kvar trots att den har lägsta pris för en 1M.
Är den bruksad i ett år och har lite spår av det här och var så är ju definitiv den inte värd 419k jmf med pedantiskt skötta exemplar med bara några 100mil på mätaren och en det extra utrustning som det begärs 500k för.
Mr
17
Mr Gadget
1M Coupe -11
Alpina B3 3.2 Coupe -96

En bil är värd det någon vill betala punkt!

Är valet mitt att välja mellan en beg 1M eller en beg Volvo V70
Så vet jag vad jag skulle välja, men det innebär inte att jag gjort rätt val
Utan bara att jag gjort mitt val!

Har du ett liv att leva och möjligheten att välja så gör ditt val.

I am not Young enough to know everything
Nu har jag äntligen fått testa 1M. Bara att instämma med alla lovord. Den svarar snabbare på gasen än min steg 1 335. Jag som hade bestämt mig för F30...
På bana kan man nog inte ha så mkt roligare än i 1M.
Är också sugen på en 1M men endast när priset gått ner lite, alt om någon vill byta rakt av mot min 335dM -10. : )
More, så du tror att din 335dM står still i värde medan 1M minskar? :-)

/Anders
Visst hade det varit något. : )
tyvärr blir nog situationen den omvända More, din 335dM sjunker snabbare än 1M :-) Synd du har en E90 och inte E91, den hade nog varit lättare för dig att sälja till bra pris. Inte så många som efterfrågar 335d eller 535d som är sedaner.

/Anders
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Antalet 1m och den fina körmaskin den är kommer göra den än mer eftertraktad om några år. Då lär priserna sticka upp igen. De e ju vad jag tror!
Så original och fin som möjligt brukar vara bra recept på att bevara värdet för samlare av exklusiva bilar. Svårt att sia om 1M Coupéns framtid, men från dagens horisont bör intresset förbli stort för den! Behåll, vårda och njut kan vara lämpliga råd!
hy
631
hybris
1-serie M Coupé (2012) - Såld
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Var ute och "körde en sväng idag också"... Eller ett par svängare. Otroligt vad denna bil är bra. Börjar behärska M och MDM läget mer och mer. Som en drog. Den drar helt sjukt på alla växlar hela tiden. Skall säga att jag inte blivit frånkörd av en enda bil ännu... Audi äter man upp hur lätt som helst. Så kul med DKW med Aluspeglar. De fattar inte vad som hände. Ja min bil kan ta en Cayman R... Ha ha!

Jag vill ha en bana närmre än Mantorp! Kom igen Tierp Arena! Ge oss track days ASAP!

Jäkla 1M! Den är min drog. Jag funderar hela tiden på att sälja för att jag är så sjukt besatt. Fasen! ;-) Ja det är positivt. Men min fru frågar varje gång jag skall åka en sväng "vart har du varit?" hon tror jag är otrogen snart. Och det är jag ju men med en bil... ;-)
hy
631
hybris
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
419k? 2000 mil? Bra pris. Köp om du är sugen! Tror inte fet är något fel på bilen. Du har garantier till 8000 mil eller två år av BMW. Jag skulle inte ens tänka tanken för det priset! Så ja det är otroligt bra! Slå till om du är sugen! En 1M är byggd för att köras hårt så jag tror inte det finns något att oroa sig för oavsett om det är en demobil!
hy
631
hybris
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Me Gadget: Köp Evolve trimm. Du får 400hk+ och de verkar otroligt seriösa. Ser bara posiitiva kommentarer från de som kört på Evolve. Du lär haka på det mesta på rakan med det. Sedan kanske lite N55 catless som ger 10hk till och lite råare ljud. I övrigt är det nog kanske KWV3 eller liknande som gör mest skillnad. Vore lite kul med Öhlins grejer men vet inre riktigt vad statusen är till 1M. I USA verkar de ha ett kitt.
hy
631
hybris
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Jag är intresserad av bankörning. Rudis och vill lära mig bana. Så om någon är sugen på att dra och köra och har tålamod att lära mig lite så är jag på. Gasa kan jag men misstänker att bromsa sent är jag skitdålig på! *skrattar*

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ytterligare en bil till salu om det är någon som är utan:

Länk

Den bilen har nämnts av ägaren i denna tråd redan :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.