|
Sida 27 av 49
|
|
|---|---|
|
Hybris, har du Valencia ? Brukar se en sådan i Uppsala |
|
| Nej min är AW med karbonspoiler och backspeglar. | |
| Installerat Lux H8 5000K. Måste säga att det är perfekt match med LED i ögonlocket. Mycket mycket bättre än den gula Halo looken! Klart nöjd! | |
| Vill man ha en av dom allra sista tillverkade så står det en svart fabriksny hos M-bilar. | |
| Förarutveckling kommer för övrigt att köra 1M verkar det som. Står en svart och en orange hos min åf som skall till dem. | |
| Såg att det stod 3-4 st valencia uppe i Arlandstad | |
|
Då kapade jag åt mig BMW Göteborgs sista:) En AW, hämtas ut 11 Juni, härligt att ha en bensinmotor och kompakt kärra igen. //Robban |
|
| Grattis Robban! Underbar bil och helt rätt färg! | |
|
Tackar:) //Robban |
|
| Hämtar ut min aw på onsdag :) .. Dock ska den säljas vidare direkt för annan lekvagn.. | |
| Ojdå?! Jag brukar tröttna fort o försöka byta bil 3-4 gånger om året men du tog priset:-) säljplaner innan bilen ens levererats.. | |
|
Det är rätt att det är förarutvecklings bilar, det var de två bilarna de hade som referenser till mitt problem. 10000 plus moms för en heldag kommer det att kosta! Grattis Robgus! |
|
|
Hybris/twinsturbo: kan bara instämma att styrningen är magisk och väldigt exakt men tycker ändå att man inte ska se ratten skaka på en bil för 600 000..... Skulle varit intressant att åka med er en tur för att få en uppfattning om det är jag som är gnällig eller där verkligen är något fel på bilen! |
|
|
Peddan>> så blir det när det är långa lev,tider på bilarna . Man hinner fundera för mycket på andra bilar ;) M v h Henrik |
|
| Wintis vi får väl ses på någon träff framöver då! Troligen drar jag till M träffen i Västerås | |
| Idag har jag hämtat min AW 1M 2012. De lilla jag kört kan inte jag märka något på styrningen..Kan bara stämma in att det är en fantastisk direktstyrning. En helt fantastisk bil att köra. | |
| Skorpionen: Stort Grattis! Underbar kärra! Man åker en massa onödiga "svängar" ;-) | |
| Tack hybris, de kan jag tänka mig att de bli en hel del extra svängar... hihi. | |
|
Ja plötsligt MÅSTE man bara sluta tidigare på jobbet för att ta en extra sväng typ via Uppsala för att det så kul...... /Janne |
|
|
Om man skulle sälja en 2011 med nav etc nu. Vad skulle vara ett vettigt pris? De som ligger ute har ju varit till salu ganska länge nu. /Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.