|
Sida 24 av 49
|
|
|---|---|
|
Vad Har Ni som har 1M uppgraderat på Er bil? Min lista är bara kosmetik än så länge: BMW Performance njurar - gloss svart BMW Performance carbon spoiler BMW Performance carbon backspeglar IND blacked out sidoblinkers (dvs ingen krom) Lux 5000K Angeleyes (inte monterade ännu) Allt går att återställa till 100% OEM Det jag skulle vilja komplettera med: * Evolve Race Avgas (väntar på fler som anmäler sig så beställning kan gå till supersprint- +15 hk och trevligare ljud) * N55 midpipes * Evolve FMIC * Carbonwrap av taket som matchar performance karbon. Alternativt black gloss * Lacka roofrails i svart gloss och byta ut antennen till svart eller karbon * Revozport Carbon sideskirt * Revozport Carbon njurar * Sleek front lip * Evolve tune (när garantin gått ut) Vore kul att se Era listor. |
|
|
Färdiga uppgraderingar: - ECU - Intercooler - Fjädrar Vad som sedan planeras för 2011/2012 har enbart fokus på bankörning. BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
| Svarta Performance njurar samt en eisenmann race burk on order. Funderar på om jag skall hysta på n55 midsen när jag monterar eisenmann burken, men får se vad jag kommer fram till. Dock så växer suget efter att kunna "komma ner" längre i bilen. Tankarna går således åt hållet att stoppa i två st Recaro Pole Position stolar. Kollar pris på detta just nu faktiskt med fästen för att direkt kunna montera i bil. Enda problemet är airbaglampan som jag inte vet hur den skulle kunna "släckas".(Någon med erfarenhet av detta?) Vekar också mellan konstläder/mocca eller svart tyg på stolarna. Har blivit rådd till att hålla mig borta från skalstolar i läder då det ska bli enormt varmt :P | |
|
Finns ju BMW performance säten som passa i 1M och det finns info på webben om hur dessa monteras. För mig att de tillverkas av Recaro. Så info om dem kanske hjälper även om du tittar på andra Recaro? Länk Länk |
|
| problemet är att jag inte vill betala 30k++ för två stolar ;) Har tittat in mig på recaros pole position stol. Men skulle jag vilja ha den fällbara varianten så beställs den isåfall i tyg enbart från England för en mycket rimligare peng :) | |
| Du är snål! Ge din 1M massor av kärlek! Det är bara pengar! *Skrattar* Nejdå håller med dig man får värdera vad man handlar då man knappast får tillbaka pengarna om man säljer bilen en vacker dag. Recaro tillverkar ju performance stolarna så de lär väl veta svaret på airbaglampa etc... | |
| Jag ser hellre att jag har råd att köpa fler roliga bilar i mitt hitintills relativt korta liv(26år) än att lägga 46k på TVÅ stolar ;). Det finns någon modul att köpa från USA som man pluggar in i kontakten. Men de ligger på 299$ styck... | |
|
Såg en matt grå 1 m idag på sveavägen. Så feeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Svart grill och kolfiberlisten på bakluckan. Helt rätt. Är det någon här inne tro? BMW FOR LIFE |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Bara att foliera nu då Pierran! ;) Jobbigt med fälgvalet sen bara. Mvh Patrik |
| pierran, denna kanske? Länk | |
|
yes den är det. Svarta fälgar är ett måste på en sån bil. Någon som lackat sina orginalfälgar svarta? kanske synd på och förstöra dem eller? Vad kan det kosta ? Matta eller blanka? här är en till Länk BMW FOR LIFE |
|
|
Blir lite sugen på att foliera när man ser den gråe! Finns att köpa originalfälgar i svart på BMW, har för mig att de kostar en tusing mer än de vanliga. Tänkte ha svarta till vinterdäcken! |
|
|
wintis vad kostar dem st? BMW FOR LIFE |
|
| Lappen ligger på kontoret så jag kollar på onsdag. Har för mig att det blev runt 23000 för fyra med rabatt! | |
|
pierran: Kul att du gillade den, det är min bil. Kommer lägga undan originalfälgarna och köra Apex i 18". MVH Johan |
|
|
varför 18" på en 1M och varför inte använda de snygga originalfälgarna? /Anders |
|
|
Gjorde autostripe ett perfekt jobb? Funderar på att foliera taket i svart gloss eller karbon som passar resten av bilen. |
|
|
Länk Dessa i matt gråa.. Porr enligt mig. BMW FOR LIFE |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jante82! Riktigt läcker 1M du har!! Såg ruskigt elak ut uppifrån depåtaket, när du stod inne vid depån idag!! Mvh Patrik |
| Ooops... Trampade på gasen och då gick larmet på två bilar. Sjukt! ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.