|
Sida 21 av 49
|
|
|---|---|
| Jag betalar dryga 10300kr beställt hos Schmiedmann, rabatterat då det hämtas på deras träff den 5maj :D. Vanliga blanka slutrör.. | |
| Har du hört hur det låter innan? Drone? | |
| Jag bytar bara bakre dämparen för att få lite ändring av tonen. Har sett en väldigt medioker youtubefilm på när de enbart bytt bakre delen men det övertygade mig iaf :). Har fått höra från dem som bytat hela avgaset till race varianten med mittendämpare att dronet flyttat sig lite på varvtalsskalan bara, dvs inte blivit värre. Köper man däremot eisenmann i sport varianten(hela systemet) så skall dronet tydligen försvinna enligt vissa.. | |
|
Klurar på Evolve, Eisenmann race som du och titanauspuffanlagen. Köpt Lux 5000K (samma vita som eyebrow) angel eyes. Inte installerat ännu.. |
|
|
Kan man bara flytta drone utanför landsvägs-motorvägsfart och varvtal så kan jag väl leva med det. Jag hade Eisenmann på min M3E46 och den var riktigt jobbig att åka landsväg med, till råga på allt var det Sportversionen. Visst, det är att jämföra äpplen och päron. Men innan jag vet att det är dronefritt så blir det inte Eisenmann igen, gillade inte riktigt ljudet heller. Jag har beställt Borla till min bil, hoppas att få det till Sverige innan midsommar, det skall enligt rykten vara optimerat för att vara resonansfritt, blir spännande att montera. Jag skulle även kunna tänka mig Lightweight Titanausp. med klaffar, men blir att prova Borla först! MVH Johan |
|
| Vad blev priset för borla hemma i Sverige med tull/moms? Titanauspuffanlagen verkar också göra väldigt fina system, dock tycker jag det blir för dyrt helt enkelt :) Sen är jag inte känslig för det så kallade dronet heller. Så får väl känna mig lyckligt lottad i den frågan :D | |
|
Här har ni lite godis grabbar... Länk |
|
| Kul film! Och ett bra tillfälle att putsa upp skol-japanskan... Väl avstämt med prestandan mot M3 - storebror "måste" ju vara snabbare ;) | |
|
Borla 2150 USD, vet inte riktigt vad det landar på här hemma iom att jag valt lite alternativa fraktsätt :) MVH Johan |
|
| Okej :) För frakten brukar vara problemet när det ska "overseas". Kollade lite fraktsätt på midpipes och det var nära på dyrare än själva midpipsen ;) | |
|
Jo, jag har märkt det! Därav lite alternativ frakt :P MVH Johan |
|
|
Evolve som är Supersprint race från Italien verkar ju riktigt bra! Och går att få med svarta pipor. Som sagt samma som Hartge säljer och de brukar ha kvalitet. Länk Länk Länk |
|
|
Vilken underbar bil! Överträffar alla mina förväntningar! Hade en 135i tidigare, och trodde 1M skulle vara typ "uppgraderad", vilket gjorde att jag avbeställde en VO hos Theanders, men så fel jag hade! Helt annat DNA helt enkelt...! hittade som tur är en "begagnad" i Malmö som gått hela 230 mil.... Klart den roligaste bil jag nånsin haft! Har inte sett någon i Malmö ännu, ja förutom min egen...men dom kommer väl ut snart!? |
|
| _marlboro, Vilken färg har du? Har sett en svart ett par ggr i v.hamnen samt en vit med svarta fälgar på erikslust i förra veckan. | |
|
Marlboro, jag var på Förenade bil förra veckan och såg deras två-tre 1M. En svart och två vita vill jag minnas, kan nån ha varit din? :) inte för att ev hänga ut nån här på AP men 550 tkr för en 1M 2011 med 80 mil låter mkt Länk den har ju den viktigaste utrustningen men den är ju inte direkt fullsmetad med alla options för den delen heller.. |
|
|
Lämna in min bil igår för 200 mil servicen för att verkligen kunna prova bilen i påsk, gjort långkörningar bara för att komma upp i mil. När jag ska hämta bilen så har de inte bytt växellåds och bakaxelolja!! "Vi hade inte oljorna hemma, vi har aldrig servat en sån bil innan" Visst alla kan göra misstag men det värsta är nog oviljan att lösa problemet..... Vi har tid om två veckor...... Bra jobbat Theanders!!! |
|
|
Trist o verkligt dålig service för du hade väl bokat o de hade möjlighet att kolla i förväg vad som behövs till servicen, en överkorsad åsna i betyg till den åf. Bilen går verkligen ännu bättre e den servicen. /Anders |
|
|
Visst var servicen bokad. Fast de inte har gjort klart servicen så har de ändå stämplat boken så jag vet inte hur det blir om jag lämnar in den någon annanstans för att få det gjort snabbare?! |
|
|
Så kan det gå. Länk |
|
| Fredde, vart hittade du den bilden? ser ut att vara i sverige.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.