|
Sida 2 av 49
|
|
|---|---|
| Funderar på att beställa en 1M. Har en slot. Några tips från Er gällande beställning? Personligen klurar jag på att köra den på vintern också med vintersulor på... | |
|
bara att beställa, du kommer garanterat inte ångra dig. Som vinterbil vet jag dock ej men bilarna skall ju användas har jag läst :-) Min åker dock snart in för vinterförvaring men vill utnyttja den lite till de soliga dagarna. Vilken färg skall du ta och utrustning? När får du leverans? Jag har som sagt en vit vilket jag inte ångrat en sekund och nästintill fullmatad. /Anders |
|
|
Min bil är fullutrustad den med men om jag skulle välja bara en sak att behålla skulle det vara navigatorn med bluetooth. Otroligt smidigt att trådlöst kunna spela spotify och svara i telefon. Elstolar, Harman Kardon, PDC, apps, Avbländningsbara speglar, helljusautomatik, slippa använda nyckeln, adaptiva kursljus osv är trevligt men ger rätt lite värde. Bilen är förvånansvärt bra utrustad orignal. Min är svart och jag har inte ångrat mig en sekund :-) Välj den färg du gillar mest, bilen är snygg i samtliga färger! Mitt tips är larm, bluetooth (navi), förvaringspaket (dryckeshållar m.m), blackline och eventuellt bättre högtalare. |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Beställ det är kul, Men kan du få tag i en ? finns det fler att beställa ? |
| Navigatorn är onödig enligt mig då telefonhanteringen sköts lika smidigt via bluetooth och professionalstereon! Sen finns det små smarta bluetoothboxar idag som man streamar till och som kopplas in via aux. Dock blir ljudkvaliteten sådär när det streamas. Bäst är kabel :D Så man betalar mer eller mindre för navigationsfunktionen enligt mig och då är de summorna navigatorn kostar rent löjliga faktiskt! De pengarna kan man ha mycket annat skoj för ;) | |
| Jo fått tag på en slot. Vit eller svart funderar jag på. Eisenmann avgas och mycket utrustning. | |
| Löjlig diskussion om vinter. Klart en M bil går att köra på vintern. Skitkul dessutom...Tror Ni en M bil är känsligare? ;-) | |
|
Lutar åt en vit bil. Byta till svarta performance njurar. Någon av Er som har bytt eller har planer på att byta avgas och trimma kärran? Såg tex att ESS har ett stage 1 trimm. Läst lite om Eisenmanns avgas. Finns tydligen i sport och race men jag greppar inte om det säljs race i Sverige och om man får köra med det på i vårt land? |
|
|
Får en vit i januari och har en del planer för den. Men först ska den köras in ordentligt. Eisermann säljs i Sverige. Race låter nog för mycket i min smak..... ESS och GIAC har flash till 1M Piggyback finns ju också och jag tänker mig Procede Rev 3. /Janne |
|
| Eisenmann slutburk i varianten race är något som jag funderar på tills våren är här. Verkar vara relativt rimligt prissatta dessutom på runt 1300euro. Vill man ha mer finns där ju sedan "mellanröret" som tar bort mittendämparen ifall man inte nöjer sig med ljudet från bytet av bara burken bak :D | |
| Någon länk till race varianten i Sverige? | |
|
Länk Där har du ett bra företag som säljer Eisenmann i Sverige. Mejla där Jimmy då dom inte hunnit lagt upp det, antar jag, på hemsidan än. |
|
|
Då har jag beställt en vit 1M coupe med det mesta i utrustning. Leverans i Januari. Dags att bild klubb? ;-) |
|
|
verkar vara få som valt orange? lite tråkigt tycker jag då den är så läcker. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| hybris - grattis till en jäkligt fet bil. Själv är jag sjukt nöjd :-) Starta en tråd om att bilda klubb, säkert många som är intresserade. hur kul vore det inte att mötas för lite bankörning till våren!? | |
| Någon som vet vilka vinterdäck man kan slänga på orginalfälgarna? Tänkte börja så när jag får den i Januari så får vi ser hur det blir sedan... | |
|
@fullgas: Ja lite tips på hur man lättast kommer igång med lita bana vore intressant. Lite lekman på det men sugen som sjutton... |
|
|
Hejsan 1M vänner, Klurat på lite detaljer för bilen. Svart grill (BMW Performance) Carbon speglar (BMW M Performance) Carbon vinge (BMW M Performance) Carbon läpp i fram (Slek Designs) Svarta sidoblinkers med LED (IND) Någon som har koll eller är i samma tankar? Vi kanske kan byta lite erfarenheter. Hittar tex inte BMW M Performance grejerna på schmiedman.se Vart får vi bästa pris? |
|
|
Hej det jag funderat på i din lista är svarta njurar, ev. Carbonläppen (Slek Design) och IND's svarta sidoblinkers. Och lite trimm........ /Janne |
|
|
Jag har funderat på BMW Performance njurar och vinge, samt IND sidoblinkers (svart eller VO). Slek läppen är tok för dyr tycker jag, blir ca 10k med frakt/tull. Jag skulle få BMW Performance njurar och vinge för 4k. Mvh/ Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.