|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Vilket jobb du lagt ner! Själv har har tappat bort mig i 3-seriens utseende så om jag bara såg din på stan skulle jag nog inte uppfatta det jobb du lagt ner, men helt klart är det väldigt snyggt. En lite fråga. Du verkar ha fått en liten framskylt av Transportstyrelsen. Hur i hela fridens namn fick du dom att gå med på det?? Jag har länge försökt övertyga dom om att det är snyggare med en liten fram på min cab men dom vill inte ge med sig, det ska vara en stor. Lycka till med dina framtida ombyggnadsplaner :-) Niklas Fransosen |
|
|
Den är ej från transportstyrelsen.. Har bråkat mycket med dem precis som du.. Byggt om stötfångare till USA modell men ändå stött på patrull hos dem.. För att vara ärlig så verkar dom vara helt sjuka gällande krav på USA skylt.. Den sista "damen" jag talade med hävdade att om man importerar en bil från USA så får man anpassa så svenska skyltar passar på bilen.. Helt koko! Finns andra vägar, polisen märker ingen skillnad (eller inte gjort på mina bilar ialla fall) men när det är dags för besiktning bör man hänga den andra över den lilla skylten.. Länk Lycka till! |
|
|
Nej tack More.. Har redan de fälgar jag vill ha. bmw_jerry: Japp Chippad med V-tech mjukvara samt downpipe från eco-tune och BMW performance intercooler är monterat |
|
|
tack för svaret, då var det som jag misstänkte då. Ja, dom verkar helt rabiata på det där med stora plåtar även om man ibland ser bilar som verkligen har plats för en stor ha en liten. Det rullar en Kia Ceed här hos mig som har en liten från Transportstyrelsen.... har svårt att tro den är importerad från USA :-/ Jag har klistermärke just nu jag med och om jag ska vara ärlig är det snyggare med ett klistermärke oavsett storlek. Niklas Fransosen |
|
|
Körde oxå med dekal ett tag men polisen stannade mig och gnällde lite.. Fick dessutom böter ett par ggr för att jag inte har haft skylt alls på några bilar.. Så varje gång dom stannar mig så springer dom fram och kollar om jag har nån skylt och som sagt dom har aldrig sagt något om USA skylten |
|
|
Jag har kört med klistermärke ett bra tag nu och har bara blivit stoppad en gång då dom gnällde över storleken. Jag vet inte vad som flög i mig men jag kontrade med att om han inte såg texten på min skylt (som inte är så liten) så tyckte jag nog att han inte borde vara ute i trafiken :-) Blev väl inte en bättre diskussion för det men jag slapp i vart fall böter då han fick nåt anrop på radion som var viktigare. Nu ska fronten in på lack och jag ska be dom spackla igen alla gamla hål och ordna så fronten blir riktigt fin, så nu funderar jag på att utmana och köra utan helt och hållet. Får väl skaffa en nya dekal och sätta på nån plastbit och slänga upp i vindrutan då man ser sheriffen komma :-D Nu var det iofs ett par år sedan dom stoppade mig..... Niklas Fransosen |
|
|
Fransosen: Att ha registreringsskylten i framrutan är inte tillåtet utan även det generar böter när du blir stoppad. Vad är problemet med att ha en registreringsskylt av standardstorlek i fronten? |
|
|
Chris, det vet jag :-) Tycker bara att det ser brutalt fult ut! Det ser mycket renare ut utan helt enkelt. Niklas Fransosen |
|
| Jag säljer en komplett uppsättning E90 LCI baklampor (med ledblinkers ochledslinga) om någon är intresserad. PM:a vid intresse. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.