|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk ... logue.html Gå in på länken som är under "Siirry osaluetteloon" (pop up blocker avstängd), logga in med användarnamn: eu111111 och lösenord: bmwetk1 Fyll i de 7 sista av chassienumret, tryck på enter och efter det Options i övre kanten. | |
|
Blev något fel på länken Länk |
|
|
Tack för den! Funkar fint |
|
| Tack | |
|
Funkar utmärkt. Tackar. |
|
|
Nu slipper man många turer till sin lokala handlare för utr lista! Stort tack! |
|
Verdi |
Fungerar inte för mig... Provade både min nuvarande och min förra bil. |
| Funkar fint, Veri gjorde du rätt då ? | |
Verdi |
Nu kom jag rätt. Tack! |
|
Troligtvis inte :) För mig fungerar det finfint. Användarkontot lär nog inte vara aktivt alltför länge dock... /Masten |
|
| Otroligt smidigt! - Tackar | |
Verdi |
Vad är det förresten för skillnad på S842A COLD CLIMATE VERSION och L801A GERMANY VERSION? |
|
Verdi: Cold Climate Version innebär bl.a. kraftigare batteri och generator, har för mig att det även innebär stolsvärme. /Masten |
|
|
Funkade bra Tackar! |
|
|
Vad är detta för konstig utrustningskod och vad innebär det? S962A MOTORKENNFELD Karakteristika kurvor av motor Bilen är en högerstyrd 740i - 95 |
|
| Skitbra. Jag passade på att räkna ut rätt reservdelsnummer på fjädrar också. Häftigt att det finns fjädrar i steg om 25kg beroende på bilens utrustning! | |
|
Perfekt! Mailade BMW i förra veckan för att få en utrustningslista på en bil jag skall köpa och de har inte svarat än. Så det här kom ju lägligt. Och bilen verkar vara nästan fullutrustad. Comfort Dynamic Advantage M-sport chassi mm. Så nu känns det bra! |
|
| Toppen, tackar :-) | |
| Coolt, fungerade ju bra som sagt... tackar | |
|
tack så mycket! en liten fundering jag har haft ett tag angående min bil... min bil är en -99:a och borde därmed ha 1.9 liters-motorn men när man kollar upp den så verkar det som att det är 1.6 liter? den är tillverkad 1998-09-15, alltså en tidig -99:a... någon som har koll på detta? kom motorn senare? eller är det 1.9 i min bil trots allt? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| Tack t_o_m_b_a :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.