|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Individual innebär allt som oftast vedervärdiga färgkombinationer. Här kommer mitt bidrag: Länk Och då tycker jag ändå att färgen är ganska snygg på just M5T. Individual = Mer Pengar än smak?! | |
|
Färgen är helt okay och hade varit rätt läcker med oysterskinn skulle jag tro. Men just den här kombon är gräslig. Tror jag har sett bilen på Mobile även tidigt i våras och reagerade redan då, kan väl inte finnas två köpare till en M5T som har samma dåliga smak??? Samtidigt kraftigt överpris för bilen och man jämför hur dessa vagnar fallit i pris. /Anders |
|
|
Själv gillade jag min tidigare 760 Individual men i bekantskapskretsen var det ett evigt gnäll om den "gräsligt fula inredningen" Länk |
|
|
Då får du byta bekantskapskrets ;) Jag tyckte den var snygg... ___ //Ulf |
|
| Håller med Programmer, tyckte också att den var ganska läcker faktiskt. | |
|
Min fd 540iAT -00 Individual är det en del som haft åsikter om. "Taxiblått" är det någon som yttrat... Trivdes bra med den även om jag nog skule föredragit att instrumentpanelens ovansida och överdelen på dörsidorna varit svarta. Såg i alla fall bättre ut i verkligheten än på bild... Länk Länk Den hade förövrigt rullat ca. 11.000 mil när bilderna togs så skicket var mycket bra... ___ //Ulf |
|
| 11000 mil är ingenting på en taxi... ;) Är det nån som kommer ihåg den babyblåa E46-caben med rött skinn och ljusa träpaneler eller hur det nu var? Har för mig att nån av ägarna dök upp på forumet efter att den hängts ut som "lite speciell" Den borde passa här tycker jag.. | |
|
Den rullade i Gävle och var till salu länge! Frågar du mig så var den gräsligare i verkligheten än på bilderna! Alpina B8 Länk |
|
|
Den är fortfarande till salu! Länk Sinnessjuk kombination av färger... Jag gillar björklisterna skarpt, dock. Snyggt till en svart inredning. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Länk Länk Vita bilar med pissgula inredningar... Hua! Länk Ännu varre - vit med ljusbrun klädsel! _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| De två första är ju riktigt snygga, till och med smakfulla i kombination. Jag tycker det är skit snyggt med vit bil och ljus inredning. Vit bil med svart inredning smakar desto mer Securitas eller hemtjänst tycker jag i vissa fall.... Smaken är som baken:) | |
| Joholm, din bekantskapskrets hade så rätt. Hemsk färgkombo, faktiskt en av de värre jag sett! Och vad det gäller Invididual har man sett det mesta, det ena fulare (och dyrare) än det andra :-P | |
|
Denna kombo är annars hyfsat smaklös i mina ögon... Länk |
|
|
Lloydan; Det ser ut som en standardkombination av Indianapolisrot/indianapolisrot på M5 E61an. Se Länk Träet ser ut att vara "Fine-wood trim olive ash Carrara natural (4MK)" även det standardtillval. Med Carbonschwarz exteriör hade Touringen var riktigt läcker. M5 E60 i Saphirschwarz/Indianapolisrot Länk En riktigt hemsk kombination är denna; Länk Brunmetallic 1serie med delvis brun tygklädsel bara om den haft chockrosa interiör hade det varit värre. Ja okej en rosa/rosa Conti GT är också värre en ettan. Länk Stephan |
|
|
Jodå, jag kan hålla med om att färgkombon i 760:n var lite provokativ. Tyckte ändå att det var lite roligt som kontrast till alla gråa och svarta BMW jag ägt. Nog är kombinationen silvermetallic med svart skinn som min M6:a är utrustad med lite väl torrt:) |
|
|
Motsatsen till torr M6 E63 Länk med unikt trä. Köparen skickade träet till BMW! Stephan |
|
|
LLoydan: Lite synd på en M5T men byter man ut träpanelerna eller lackar om dom så kan den se helt ok ut iallafall. joholm: den var inte vacker men samma recept där... byter man ut träpanelerna så kommer det nog inte skära sig så hemskt. och visst är silver/svart lite väl torrt. tycker att man kan köra en lite roligare färg interiört om man har en silver eller svart exteriört. förslagsvitt brunt eller vitt skinn. Programmer: håller med om att det blir taxi över den. vet inte ens om det räcker att byta ut panelerna på den. jag Ni märker att jag har svårt för trä och det är sant men det kan vara riktigt läckert också så länge man matchar med vettiga färger. esadh: det där var ju relativt trevliga bilar och kombinationer. visst kunde det varit snyggare men de är inte så tråkiga som alla med svart inredning. Bimmernerd: den var hemsk. Stephan735i: den var ganska så läcker ju. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Tycker alla bilar utom en är helt OK, både exteriört & interiört. Den enda som går bort är den "ljusblåa" 330i Cab, interiört var den helt OK. Ja o så Paris H bil då, kan möjligen funka med rosa bil o rosa inredning om man är tjej o tillika Stureplan-bimbo*haha*. Det fanns tidigare en Mintgrön Z3 till salu på blocket, gräsligt ful färg till o med värre en den babyblåa 330:n.... |
|
|
tycker nog också M6-an var riktigt läcker faktiskt :-) Tänk vad smaken är olika, samt bilarna med de "gula" skinnet är riktigt fina, inget jag skulle ha något emot att ha i min bil. Likaså alpinvit med brunt skinn är också riktigt läckert tycker jag. Tycker däremot svart bil med svart skinn är riktigt "tråkigt". Tror också de ljusa skinnen blivit mycket mera poppis sista åren. Verkar ex vis många här på AP som väljer Oysterskinn på sina femmor. /Anders |
|
|
Den ljusblå 330 caben där borde killen verkligen beställa en foliering samt byta panelerna. Då kanske han får iväg bilen till slut. Den där har varit till salu i över ett år i olika omgångar. ------- //Lövet |
|
|
Jag gillar Hawaii M6an tro inget annat! Det var för att visa motsatsen till Silverstone II?/Svart. Det är världens enda M6 i Ontario Gold. Om man nu inte gillar standardkombinationer så är det till Individual man går och får något så läckert som en Estorilblau M5 E39 med Champagner läder Länk Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.