AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
7.645

Fotosession Bmw 1M

Sida 1 av 2
Polaren och jag vart ute en runda och knäppte lite bilder häromveckan och såhär blev resultatet :D

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Vacker bil & fina foton! Jag hade övervägt att måla fälgarna (blank)svarta dock..? :)
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Jättesnygga bilder, såg dom på Z också
Skulle fälgarna lackas så är det mattsvart som gäller. Men jag gillar inte att "förstöra" originalfälgarna.
läckra bilder och fina miljöer, Skåne? gillade framförallt de på kajen, såg häftigt ut! Och nej, förstår inte de läckra originalfälgarna, det är som att svära i kyrkan :-)

/Anders
Em
50
Emil-Andersson
535i -87
518i -88
M5 -01
Riktigt läckert!
Misstänker att du svävar på moln när inkörningsperioden är över :D
Har du några speciella planer för den eller du nöjer dig som det är?

Mvh Emil Andersson
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Snyggt!!! Men som sagt rör inte fälgarna. Det blir i mina ögon lite Vallåkra-styling med svarta fälgar.

Jonas

M3
179
M3_Fabio
F430 -06
525iaT M -02
Fina bilder och bilen är riktigt snygg i vitt.
Bilderna är tagna i mina hemtrakter ser jag, kanske man får se bilen live nån dag.

Vänligen
Fabio
Med känsla: Det är så långt norrut du kan komma i skåne typ, Båstad :). Emil: Först och främst ska det njutas av bilen, sen får jag se ifall andra fälgar samt något avgas kan hitta dit :D Och ja, kommer bli gött när den är inkörningsservad ;)

För övrigt så kommer jag inte röra fälgarna utan de blir original som sagt.. Så slipper vi kommentarerna om det :P
riktigt fina bilder och bil
Twinturbo, du har inte inkörningsservat din bil ännu? Kan säga att min går som en dröm (drömmer ännu djupare...) nu när den är servad efter första 200 milen, är en ren fröjd att köra den, vilket det iofs var även innan men den går ääännu bättre nu :-)

/Anders
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Tonade rutor och svarta fälgar vore så jäkla snyggt på den bilen!
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Snygg bil!Tonade rutor vore inte fel,men svarta fälgar? NÄÄ!!

Klabbarparn
Med känsla: Inkörningsservice på onsdag i nästa vecka :) Har väl ett knappt 20tal mil kvar på indikatorn så landar strax över 200mil när den är på noll så att säga. Ska verkligen bli kul att se vad den går för när jag får tillbaks den! Vissa verkar redan få sina inkörningsservicar vid 150-160mil, dock var dessa fall i USA. Men om jag minns rätt så räknar den ner efter antalet liter bensin som förbrukas. Så har jag för mig att det var på min gamla m3 e46 i alla fall. Så det beror isåfall helt på körstil när den börjar "varna" för service. Spelar väl antagligen ingen roll alls om den servas vid 150 eller 250 mil heller men jag gillar att följa instruktionerna till punkt och pricka ;)

Bilar är snyggast utan toning tycker jag, det jag skulle kunna tänka mig är dock en annan uppsättning mattsvarta fälgar. Har en fälg i åtanke men tror jag lugnar mig.
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
Snyggt!

Måla för fanken INTE fälgarna svarta
Det kommer inte att hända som sagt! ;)
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Fina bilder och vacker bil, helrätt i vit o allt original!
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Har du funderat på att lackera fälgarna svarta? ;-)

Först så får man gratulera! Men kör du alltid utan främre regskylt? Det fulländar verkligen frontens look! Det enda jag hade gjort är följande:

Gasat :-)
Har kört utan framskylt nu i de första 200milen utan problem. Men nu i dagarna åkte där på en klistervariant så likt originalet som de kunde göra åt mig! Tankarna har gått åt ett par svarta fälgar men originalarna låter jag va original :) Och ja, fronten/bilen blir så in i helvete mycket snyggare utan skylt!
pi
162
pierran
1M 2012
320da M Touring 2013
Så ni menar att detta är fult??
Länk
Enligt mig helrätt!

BMW FOR LIFE
yes helt vidrigt tycker jag :( men gillar överhuvudtaget inte svarta fälgar, kanske ett ålderssyndrom för mig :-)

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.