|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ett inslag från engelska motorprogrammet "Top Gear" där Tiff Needell berättar, visar filmsnuttar och själv provar M bilar (bl.a M5 E28, M3SE E30...) Provkörningarna är på typiskt Tiff sätt ;-)) Här är länken till filmen; Länk Ca. 60MB ~ 7min20sek film ///M3 E30 - The real one... | |
|
Tack för filmen! Tiff Needell måste ju trots allt vara världens lyckligaste och bästa förare! =) /Manray/ |
|
|
Ja, han måste ha det bästa jobbet man kan ha.... |
|
|
Wow! Tackar, denna var GRYM! Tack tack! Vilket skick på M5 E28. Och en M3 Sport Evolution. E36 M3 3,2 är en av de vackraste BMW motorerna tycker jag. |
|
|
Hihi! =) Tiff e ju så jäkla grym! Skulle vilja kunna köra som han! =) Tackar och bugar för filmen... Mvh Tobbe P.S Reportaget var från 1997 eller??? :-/ |
|
|
...WOW....! Tak, cool sak...Mr. Needell er kendt for at være relativt spektakulær...i positivt forstand ;-) V-max |
|
|
Tobias 320i-94: Du har nog rätt att inslaget är från 97 eller så för i slutet av filmen omnämns den nya M5.an som skall komma 99. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tiff är en härlig profil, hans minspel och uttryckande beskrivningar är nog ingen som slår. Asken var i närheten via telefon när "andra varvet" på hastighetsmätaren påbörjats på autobahn:)) |
| vart på nätet kan man hitta hans andra inslag | |
| övriga inslag kanske låter bättre... jaja | |
Gubbracer |
Kolla här: Länk Lite blandat med goa filmer, bl.a när tiff testar M5(E39). //Jr |
| är E36 M3:orna diffade ? | |
| Sheep in wolfes clothing... Haha... Filmen om M5 som rekommenderades var riktigt rolig. Sällan man ser M5 åka omkring sådär. | |
Grusse |
"wrath" Antar att du menar diffspärr? Ja, det sitter som standard på M3 E36. |
| okej... vet att det inte gör det på 325:or och 320:is så man undrar ju.... åh vill ha en M3:a men den är ju så satans dyr att äga... i förs. | |
| Sjysst film! Kommer att kolla många gånger på den :) | |
|
Wrath: Att M3:an ar dyr att aga ar bara en myt, du hittar en frash -96 for ca 150' och sedan ar vardeminskning och forsakring inte mycket hogre an 325'er exempelvis... Hade sjalv en -96 for ett ar sedan, totalkvaddade den i Vaxsjo.... tyvarr... Letar nu en lite sportigare bil..... / Slim |
|
|
Försäkring är avsevärt högre än 325i i sthlmsområdet. Hur lyckades du kvadda din bil? Vad för bil ska du ha som är sportigare än M3 3,2? 993 eller 996 Turbo? |
|
| Nu om jag vill ha en M3:a så funderade jag på en M3 3,0:a då dom är billigare... själv bor jag i Umeå så försäkringarna är väl lite mildare här skulle jag tro... , sen har jag hört att 3,0:an går jävulskt billigt om man inte gasar , typ billigare än en 325:a stämmer det ? | |
|
wrath : Hittade min M3 -93 och fick den för inte alls stor peng och skicket är väldans fint. Försäkring kostar mig (29 år och aldrig orsakat olycka osv) 8.500:- /året minus avställning. Dock är väl reservdelarna lite dyra ja. cruZZe |
|
|
hehe... Tiff e en häftig kille.. gillar klart när han provkör McLaren F1, DÅ får han frispel.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.