|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Härligt! Hoppas den håller framöver :) | |
|
Trygg Hansa ska ha en förlängd motorgaranti till 15000 mil tror jag, men har inte kollat upp det. |
|
|
Har för mig att de inte har det längre men värt att dubbelkolla. Annars är väl enda alternativet att få till bilgaranti den räcker till 15k om man köper det när den gått under 12.. |
|
|
Men är det något bolag som har garanti efter att bilen är 8 år gammal? Har en 2009 med 9000mil ! |
|
|
"Denna garanti går att få på bilar som är max 7 år och har en kilometersträcka på max 120 000 km." Har din fyllt 7 ännu :)? |
|
|
Hittar inget bolag som har motorförsäkring längre än 12.000 mil / 10 år. Men det vore muma med 15.000 mil / 12 år om det existerar, då Trygg Hansa inte har det längre. Det finns endast för beg. bilar som är köpta genom bilfirma i vissa fall. Så man får väl låta en bilfirma göra ett falskt köpekontrakt och sedan teckna den utökade motorförsäkringen =)=) |
|
|
vilket försäkringsbolag har 10 år? trygg hansa är det 8 år vad jag kan se |
|
|
vilket försäkringsbolag har 10 år? trygg hansa är det 8 år vad jag kan se |
|
|
Besikta bilen hos Dekra så ingår SBM vägassistans premium som täcker maskinskador upp till 30000 kr. Försäkringen är gratis i 3 månader sen erbjuds man förlängning. Tror försäkringen gällde upp till 20000 mil. |
|
|
Liten uppdatering. Bilen funkar dunder, dessutom drar den 8.1 ist för 9.2-9.6 med min körcykel! Gjorde precis exakt 700 km på 1 tank, innan gjorde jag typiskt 530-560 km på 1 tank. |
|
| SBM försäkring kostar 595 kr per år | |
|
Vad vet vi om SBM försäkring, är de seriösa, samt man kan undra varför de vill gå in och försäkra upp till 20.000 mil , när inget annat bolag gör detta, det låter nästan för bra för att vara sant samt 595:- / år ?? Någon som undersökt vart hållhaken ligger i deras finstilta text? |
|
|
De ersätter väl bara upp till ett visst belopp? ------- //Lövet |
|
|
Det var som fan...mer BMW skit....jag har hittat denna jättefina 325 (N53) bensinare 2009, med all utrustning, och efter att gallrat bort diesel bilar med årsmodeller och den motorn N47 som inte det bästa valet kanske. Söker på N53 vilket jag trodde var en skottsäker motor, och då hittar man det här ! Mao undvika årsmodell 2009.. wtf... är det bara strul med dem här skitbilarna ?! måste man alltså gå tillbaka och hitta sig en 6:a från 90'a´talet för att skiten skall hålla ihop.. :( nu börjar jag tröttna redan på leta BMW... jisses... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.