AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
6.763

E30 325iA cab -87 värde?

Sida 3 av 3
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

"Får han inte det han begär kommer han att behålla den till våren." Jag tror inte att han skulle ha större chans att få de pengarna till våren. Såg att han sänkt priset till 37 nu. E30 är en cool bil, men jag lägger ändå min röst på en E36:a. Länk
Be
81
Berlin
Mercedes E- klass -05
Jeep Grand Cherokee 5,9 V8 -03
Magnus,
Jag har faktiskt kollat(på blocket) på både den gröna från Stockholm och den svart i Götet. Båda ser fina ut, vad jag kan se. Var det gäller budget så är det inget viktigt, jag vill ha en kul bil i fint skick, sky is the limit :). Den svarta ser faktiskt riktigt trevlig ut. Är inte du från Götet, eller har jag sett fel? Du kanske kan "smita" förbi ;). Tack alla för ni tog mitt förnuft till fånga, var det gäller den röda e30.

Thomas
Be
81
Berlin
Mercedes E- klass -05
Det verkar inte vara några sportstolar på E36 :(

Thomas
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

e30cabbe: Den gröna 328:an har jag mailat på och fått lite mer bilder.

Denna: Länk Och enligt det jag kan se av bilderna är den knappast välskött, krockskadad på stötfångaren vänster bak bl.a .Enligt ägaren är den välskött, men om man inte ens orkar nämna en skrap/krockskada när jag specifikt frågade om fix på bilen så drar jag mig för att ens bemöda mig att kolla upp den mer noggrannt...

Letar egentligen en välskött E30 cabbe jag med och kan varna för den blå som står på firma i Västerås, stannade och kollade den när jag hade vägarna förbi och kan säga att den stått ute med sprucken bakruta och det hade regnat in i den. Det luktade fukt och mögel när man öppnade dörren och bilen i övrigt kändes rätt skabbig, så det blev en 2 minuters titt sen drog jag därifrån.

Mvh Henrik
Japp, jag bor på framsidan av Sverige :-)
Nej, ingen av de med ljus klädsel jag länkat till har sportstolar...
Å andra sidan levde jag utan sportstolar i min bil i 3 år utan att ta någon större skada ;-)

Misstänkte att den gröna 328an var en burk, då han och jag satte ut våra cab-annonser ungefär samtidigt i våras. Min är borta o hans är kvar...

Det är ju ett tag kvar till sommaren, så ha lite is i kistan! Kundkretsen för gamla cabrioleter från BMW är liten, väldigt liten... Rätt bil kommer att dyka upp!
Jag lovar!

/Magnus, BMW CS # 07317

Mina bilar: Länk
Be
81
Berlin
Mercedes E- klass -05
I annonsen på den gröna 325 står det att bilen gått dryga 19000 mil, men under besiktningsuppgifter står det dryga 22000 mil. Jag mailade killen i går och frågade hur bilen hade gått, men inget svar ännu.

Thomas
Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Berlin: jag har inte noterat mätarställningarna, men det kan man ju lätt kolla hos Bilprovningen från de senaste besiktningarna.

Mats
BMW CS #5847
Be
81
Berlin
Mercedes E- klass -05
Har ni sett E30 cabben som är till salu på Powerbörsen. 6200 mil sv-såld. Den skulle jag vilja ha. Men den kostar nog sina pengar.

//Thomas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.