AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.501

M5 ägare på lördag?

Sida 1 av 2
Visa användare
30
nakcam
BMW M5 -99

Ford mondeo V6 -01
Jaha då hoppas jag att pärlan är funnen.. ska ner och kolla på lördag! Någon som känner igen denna? Har tagit en carfax som såg bra ut.

Länk

rwe265
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Jag är visserligen sjukligt pedantisk men jag stör mig alltid på när någon har en så dyr och fin bil och inte kan byta ut lampor som inte fungerar. Tittar man på bilderna så ser man att det är en lampa i varje bakljus som inte lyser. Det behöver inte betyda någonting men för mig ställer det frågetecken för hur bilen är skött i övrigt. En lampa är ju trots allt inte så svår att byta, hur är det då med jobbigare saker?
Visa användare
1.981
Thorssa
Men det var en väldigt trevlig färgkombo! :)
Visa användare
30
nakcam
BMW M5 -99

Ford mondeo V6 -01
Där ser man, jag hade inte noterat lampan om jag skall vara helt ärligt.. Men jag har fått fler bilder och måste säga att den ser mycket välhållen ut. Dock har jag mycket svårt för trälister (smaken är som baken)! Har sneglat lite på detta Länk men man skall ta en sak i taget.

Nu är det risk att man får på skallen, carbon wrap i en m5..
Håller med dig, jag gillar inte trälister heller. Skulle nog bli bra med carbon.
Byt även till facelift strålkastare med angeleyes så har du en fin bil.

Lycka till!

Mvh Ubbe
Visa användare
1.981
Thorssa
Det såg bra ut med carbon tycker jag!
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Länk
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Special innerbackspegel? Verkar sitta kompass i den. Står att det ska göra det i utrustningslistan också. Har funnits Individualspecade velourmattor i caramel med texten Individual också. Dessa verkar tyvärr saknas, eller så ligger dom under eftermarknadsmattorna?
En del säljare skriver felaktigt Individual på M5 E39or som är till salu, men här var det äkta vara i alla fall.
Färgen är avusblau (276), inte Le-Mansblau. Det kom mycket senare.

Internationellt E34 M5 register Länk
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Jag tror det var denna som såldes av Hedin Bil i Gbg för ett år sen, jag tittade på den då men var inte jätteimponerad i förhållande till då begärt pris

BMW CS #5139
M_
467
M_Tech
Bmw 540IA Msport -18
Köpte han bilen 2011-06-17??
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Verkar ju inte vara en helt frisk bil...

___
//Ulf
Visa användare
30
nakcam
BMW M5 -99

Ford mondeo V6 -01
Har också noterat att org mattorna verkar vara borta.. Bara att vänta till lördag och se om den levererar antar jag.
det ska väll sitta en mycket mindre navi i en 99:a?? då var det väl en 4:3 navi och den på bild är 16:9 och kom väl 2001 i samband med faceliften
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

bmw_jerry: var och varannan pre-facelift har ju bytt till 16:9 och det är ju en av anledningarna till att det stulits så många 16:9-enheter.

___
//Ulf
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Det var tydligen stiften som behövdes bytas, nu ska den gå bra igen: Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Jag får ta tillbaka min kommentar ovan om att bilen inte verkar frisk för jag missade att stiftbytet löste problemen.

___
//Ulf
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Den där har man ju suttit och dreglat över några gånger :-) synd att man ska ha så långt till jobbet bara, hade varit kul att bruxa.en M5:a!

Visa användare
30
nakcam
BMW M5 -99

Ford mondeo V6 -01
Åker 120 mil för att kolla på den :P Intressant kompass i backspegeln har jag inte sett förr (vad man nu ska ha de till när det finns nav), HD91 har du utrustningslistan?
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Där bara väller ju av gamla M5:or i Skåne till salu nu så leta upp några backupbilar vetja!!

MVh Peter
Visa användare
30
nakcam
BMW M5 -99

Ford mondeo V6 -01
Bra tips! Något förslag? :)
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Kollade den för ett år sen ca, i göteborg. Vill minnas att det fanns rost på en dörr, samt konstiga lackskador på taket?
Fin färg, snygg inredning, ovanligt med skinnklädd instrumentpanel 110k är ok pris vad det verkar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.