|
Sida 1 av 7
|
|
|---|---|
|
Betällde varor från dom för drygt 2 veckor sen dom säger att lev tiden är 1-3dagar.. Försöker sedan ringa och dom lägg på när man pratar med dom mailar får inget svar på mailen heller? Någon annan som har haft samma problem? | |
|
Aldrig upplevt detta, tycker dom är seriösa och bra. Har beställt ett antal gånger och har aldrig haft några problem, så nej..dom är inga skojare. Tydligen har dom för tillfället lite problem med sina leveranser pga nåt ifrån centrallagret. |
|
| Nej dom är seriös, har du provat ringa dom ? dom brukar vara väldigt hjälpsamma på tel | |
|
jag har mailat två gånger för att beställa svarta performance njurar till min X5 utan att ännu ha fått svar. De är seriösa men verkar tyvärr inte läsa mail och har läst på annan tråd att det är jobbigt o svårt att ringa dit, varför jag två kvällar istället mailat utan svar. /Anders |
|
|
Seriösa skojare då kanske! Nä aldrig en pryl mer från schmiedmann, köper hellre från ebay, bättre betalningsvillkor/säkerhet och oftast mycket snabbare leveranser. |
|
|
Då var de som jag tänkte,inte bara jag som har de problemet.. Kommer heller aldrig mer beställa av dom vilek "seriöst" företag håller på så här? Grymt missnöjd med hur dom sköter sina ordrar och ja har ett gäng vänner som ocksåå beställt därifrån och de var samma sak de dröjde nästan en månad innan sakerna vart levererade.. |
|
|
fick precis mailsvar nu från S, men då hade jag redan hunnit beställa från Novation som har njuarna imorgon. De var 400 kr men har lev imorgon och slipper dessutom fraktkostnaden. /Anders |
|
| Kan man avböja sin beställning som man gjort när man redan betalat? | |
|
Ja de ska du kunna göra! Du har rätt att ångra köpet inom 14dagar! Länk |
|
| Oklart dock ifall de är när man har betalat eller när man fått sin vara/tjänst, måste vara de senaste! Annars kan de alltid vänta 14 dagar innan de levererar något! | |
|
Jag fick mina prylar inom avtalad tid. mvh Marin |
|
|
De har precis också haft inventariekontroll och således säkert lite överösta med jobb. Har alltid funkat klockrent för mig. Min bil Länk |
|
| Skojare vet ja ej,men priserna överstiger ju för de mesta alla andra leverantörer.. | |
| RicardoB,ursäkter finns det gott om.Till mig berodde det på Danskarna och deras semester.Beställer inte därifrån fler ggr,det är säkert och visst. | |
|
Inga problem som helst! De svarar både per mail och telefon! Alpina B8 Länk |
|
| Nä, inga skojare! Har fått en antal leveranser och inga problem alls! | |
| Vill bara påpeka att jag inte anser att dom är skojare,bara väldigt oorganiserade. :) | |
|
Ni som är så missnöjda med dom kan väl ta en sväng till Bmw´s of sweden på lördag i Eskilstuna och prata personligen med dom. Har beställt där i från en hel del och har aldrig haft några problem med mail/telefonkontakt eller leveranser. |
|
|
Jag beställde en m3 diffuser för bil med drag. Fick till en med utan. De skulle skicka upp rätta o samtidigt skicka med en retursedel för den första. Har gått 3 månader nu o inget händer trots samtal så seriösa nej ///Jörgen |
|
| Idag kom mina saker, allt stämmde som de skulle vara, synd bara att de tog sån tid.. | |
|
Lite till och från med leveranserna har ja erfarenhet från dom. Droppen var väl när jag fick vänta en månad på en njure till grillen sen fick jag fel sida. Mejla dom och skulle få rätt sida. Men inte hört nånting från dom sen dess...4 månader sen. Efter det beställer jag inte därifrån nå mer utan handlar på bmw. Jag vill ha säker leverans om jag ska hjälpa någon med att serva sin bil. Då ska det inte ta flera veckor för att få tag i delar. Tänkt jag skulle prata med dom på bmw träffen där i E-tuna men dom fick ju punktering på dragbilen i Örebro sägs det. Lägligt för dom då. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.