|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Läste ovan igen, och navin funkar så det är väl en ny kabelsats och en radiomodul jag får skaffa då... Någon som har en länk? Mvh |
|
|
Kan detta vara rätt då? Länk |
|
|
Hej, Nu drar jag upp en gammal tråd eftersom jag inte vill göra en egen för ett par små frågor. Jag har en E46 328 touring, tillverkad 03/2000. Har en liten pytte navi med kasett just nu och vill byta ut den eftersom displayen slutat fungera. Hittade en 16:9 MKII, (tror den heter så) som jag tänkte montera. Min nuvarande navi har en blå kontakt medans 16:9 har en blå och en vit. Så rent bildligt borde det fungera med endast en blå kontakt :) Men gör det det? Jag har läst mig fram till flera olika saker, att radiomottagaren är inbyggd i min nuvarande navi men inte i 16:9, så därför behöver jag dra nya kablar? Så har jag också läst att det kan finnas en vit kontakt bakom instrumenten.. Uppskattar svar i tråden jag lånade här eller PM. |
|
|
Ska ni uppgradera navin så satsa på MK4 DVD istället.. MK3 är ju inte känd för att vara snabb,och dessutom relativt instabil vid uppdateringar eller batteribyte!!!Polaren skulle byta batteri i sin touring..efter de så fick han aldrig igång mk3an,eller om de va mk2,..inget att ha..16:9 skärm betyder bara att man har den stora skärmen..då ska man ha den bästa MK-läsaren oxå..DVD.. slöseri me pengar att köpa en CDnavi ala mk2-mk3 Länk |
|
|
..eller så skippar man originalprylarna och köper en modellanpassad eftermarknads navi i stället. Grymt prisvärda. Har själv en dynavin och är helnöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.