|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara avsluta tråden......det blev inget det vart för mycket i mellan tyckte jag tyvärr,men det går fler tåg.....tack för alla råd. Mvh Mathias |
|
| Hur mkt ville de ha i mellan? | |
|
49`....kanske inte är för mycket egentligen det är ju en större bil. Mvh Mathias |
|
|
det var ett högt mellanpris tycker jag, försök först sälja din egen, den är lättsåld tror jag, du får säkert 220-230 för den tror jag. /Anders |
|
| Ja, jag tycker också att det var i högsta laget. Försök att sälja din som Anders säger - sen bjuder du det du får för din på 535an. | |
|
Ja det kan man göra men det blir lite problem om jag säljer den med jobbet för jag pendlar och så kommer jag och bjuder det jag får för min bil och dom säger nej då står jag där med brevet i skägglådan ;)) (oj blev en lång mening det där). Men det hade varit det bästa. Mvh Mathias |
|
|
vad vill du ha för din egen bil då? /Anders |
|
|
Nej det va inte så jag menade att det är dåligt med 220-230 men om dom inte godtar det så kommer jag inte till jobbet..det va därför jag drog en rövare med inbyte. I och för sig så går det ju att ta ledigt också:) Mvh Mathias |
|
| Eller hyrbil.. :-/ du märker ju när din är på väg att säljas, då kan du ju parallellt förhandla klart 535an. | |
|
Jajemän det har du rätt i....hmmmm.....he he nu börjar det igen :) Mvh Mathias |
|
|
Hallå igen :) Nu har jag en på gång igen....ska åka på fredag och hämta den....he he he Mvh Mathias |
|
|
vad har du hittat för kärra nu då? :-) /Anders |
|
|
Det är en 535d fast en 08....lite dyrare(hrmm ganska mycket dyrare)men det ska nog gå :))Nu är man som ett barn igen o bara går o väntar.Ska lägga in en bild på den imorrn när jag kommer hem. Mvh Mathias |
|
|
Japp då va man hemma med den :)) Vet tyvärr inte hur man länkar in en bild här men om ni vill se den så finns den i galleriet eller klicka på mitt användarnamn så kommer ni ju till den tror jag;) Mvh Mathias |
|
|
Snygg! Vad gick det kalaset på och hur långt hade den rullat? |
|
|
grattis! ser fin ut, snyggt med 19 tummarna, dem gillar jag! Vad fick du sen i inbyte på din 120? /Anders |
|
|
Tack tack:) Priset ja...jag fick 200 för 120:n och fick ge lite mer än 100 emellan....men vilken bil:)) Jag har fått darrningar i benen 2 gånger i mitt liv när jag bytt bil,den första var när jag köpte min M535i(ångrar Mycket att jag sålde den) den andra gången var nu när jag såg den här. Ni som hade koll kanske såg den i Helsinborg på en firma där:)) Mvh Mathias |
|
|
Oh förlåt A_Persson: 5300 mil har den rullat ..en bmw premium selektion var det. Mvh Mathias |
|
| Nice! hel rätt look :) | |
| bmwe28a: Låter inte tokigt alls! Grattis igen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.