|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| aldrig vinterkörd o i kanonskick :-) | |
| Ser fin ut.... | |
|
Ser verkligen kanon ut! Köp den =) |
|
| länk? | |
| Ser ingen länk :p | |
| Skitsnygg! Ser välvårdad ut. :-) | |
| Marin : Vart ser du bilen? | |
| Länk hahahaha hur fasen kunde jag glömma länken får skylla på åldern :-) | |
| det var en smula ironi i mitt inlägg ;-) | |
|
Jag tror att den är unik och intressant för den som är entusiast och ska äga längre tid. Dock ej helt original (svarta ljus, svarta fälgstjärnor och M-emblem i sätena var ej del av fabriksutrustningen), vilket nog är en anledning till att den ej fått någon seriös spekulant på kroken ännu. Har sett bilen live och den är kalasbra i skicket. Inget snålat på service och delar. En av extremt få svensksålda M5 E34 med Individual-utrustning. Har för mig det bara finns en till (en 3.6). Internationellt E34 M5 register Länk |
|
| är du helt hundra på att de inte satt M märke i stolarna ?? | |
| från fabrik alltså | |
|
Tror att du får svårt att finna en bättre E34 M5 Sedan. Den är dessutom Individual med en massa 20-Jahretillbehör. Åk och kolla på den. Mvh |
|
| jo de ska jag göra ,är nog inte lätt o finna en lika fin ,dessutom är de en äldre snubbe som äger den vilket gör att den inte e söndergasad eller skruvad | |
| fälgarna e som jag haja de samma som 20jahre jubileumsmodellen med svart centrum o märket i stolarna se ju inte ut o va ditsatt utav fulbörje ser ju snarare ut o va ifrån fabrik | |
|
Ja, jag är säker. Ingen E34 M5 hade dessa från fabrik, inte ens Individual (jag har lusläst utrustningslistorna på alla bilarna). Antagligen är dom ditmonterade tidigt i bilens liv och av någon som visste vad de gjorde, men ej från fabrik. Har jag fel så får du min M3a :-) Välkommen till M5-forumet förresten. Där hittar du ägaren, utrustningslistan och lite annan information. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
| tackar ja jag snackade med lars idag o ska ses till veckan ,är jäkligt nyfis på bilen :-) | |
|
M-märken i stolarna förvann med E30, E28 och E24 om jag inte minns helt fel. Hoppas skinnet har klarat sig och att det inte blivit för stora hål av hullingarna. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| "M3-speglarna" är det också eftermarknads eller är det samma som E34 sportlimousine hade ? | |
|
Speglarna är original extrautrustning för M5 3,8. Det lär vara identiskt med Sportlimousine också. Monterades först på M5 20 Jahre, i oktober 1992. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
| Träpanelerna på dörrsidor, handskfack etc är också eftermonterat. Såväl som högtalarna som syns i dörren på inredningsbilden. Träplastbitarna går väl att ta bort och limresterna går säkert att polera bort. Men högtalarna lämnar ju stora fula hål i dörrsidorna... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.