AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.446

Vad välja för BMW? Pris max 600tkr

Sida 2 av 3
tre till :-P

Länk

Länk

Länk
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Lövet du har helt rätt;) Jag har alltid valt bilar som är lätta att bli av med och kommer att så göra denna gång med.
Men vad tror ni om en Nissan för "rätt" peng?
Länk

Alternativ inom BMW familjen kan vara X5 4.0d eller rent av en X6a
Frågan är hur dessa står sig i andrahand.

//Stefan

Mina bilar:Länk
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Länk
Länk
Länk

//Stefan

Lexus is F är rätt cool oxå..

Länk

Länk

Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Eventuellt byte mot nyare Audi Avant!!!
Länk

//Stefan

Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Lexusen var riktigt billig. Frågan är om den är bra och kul att köra?

//Stefan

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tror inte Lexusen är ett alternativ om man vill göra en affär där man snabbt kan bli av med bilen och få hyfsat betalt. Jag har en kollegas kollega som försökt bli av med sin under våren utan någon större lycka. Lexus erbjuder själva rena rama skambudet för bilen i inbyte 315 000 eller något sådant.

ISF, M6, Cayenne Turbo X5/X6 M är nog bilar som kommer vara svåra att göra något vettigt med, om man nu inte råkar göra ett klipp när man köper (typ ISF:en för 315 000...).

X5 4.0d är väl det vettigaste du kan göra förmodligen av de alternativ som kommit upp (men kanske inte det roligaste :)
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Cayennen kan du köpa Stefan - om du vill se dina pengar i lika tryggt förvar som om Victor Mueller skulle låna dem. Jag tror nog på att försöka få loss den svarta 535an som står hos BMW Segeltorp. Kan du få loss den för 500k, då är du något vettigt på spåren. Nissan bilarna ska ner under 600(gärna 550) om man ska fynda dem.
Den här var fet.. :D

Länk

här är också en rätt juste kärra

Länk

/Anders
Den där M6 Cabrion som du länka till såg fin-fin ut, dessutom borde man väl kunna få ner priset en del med tanke på att det snart är vinter....Sen är det väl iofs ingen lättsåld bil den dagen det blir dax o sälja den vidare....
Jag älskar denna texten i GT2 Annonsen:
"Säljes pga. dominant och kontrollerande flickvän."

Jag tror personligen att det blir svårt o hitta en Bmw som står sig bra i den priskategorien du letar. GT2:an borde vara rätt safe då det är en mytomspunnen bil, där det alltid finns en köpgrupp om än inte direkt stor.
Min misstanke är att GT2an är den som står sig bäst i sällskapet. Det har kommit en förbättrad Nissan GTR med såg jag, med ännu bättre växellåda, de bör väl också vara tillräckligt eftertraktade samt unika för att stå sig bra.

Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Den vita X6M:en på Blocket med 618 hk är för j-a fet annars...men något dyr ;)
Har du inte funderat på A6 avanten med s-line och nya stora dieseln?
313hkr dubbelturbo.

Den här Onyx blåa Alpina B5 S 2008 är en riktigt tung sleeper slägga (lär ju gå helt galet fort även med fyra personer och full packning i bilen...), halva priset från nypriset dessutom :) Undrar om bensin tanken har utökad volym från vanliga 5 serie bilar, är ju nice om man kör långt..

Länk
Touring :) - Länk
Varför inte någon variant med branschens skönaste och mest välljudande V8a? :-)

Mercedes 6,3 liters V8a.
Länk
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Vad har hänt med förarsätet på Porschen??
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Cayennen dvs...
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
mats_epost: En vanlig missuppfattning, Lite kul fakta: Mercedes 63 AMG är namnet till trots på 6208cc eller 6.2L. Kan BMW kalla en 3L sexan för 23i kan Mercedes leka lite med siffror med, 63 låter visst bättre än 62 av någon anledning... :)

//Bjersér
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.