|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
exakt håller med Chris.m |
|
|
Man kan ju tycka vad man vill men blir den inte såld så är ju något "fel". Antingen har du för lite tålamod, för högt pris eller något av det andra som nämnts i tråden. Jag är övertygad om att den stora massan hellre köper M3e46 för några "10or" mer än en 14 år gammal m3a. Sen finns det alltid ett gäng som tycker annorlunda, för din del gäller det att attrahera dessa. Jag tror också att chanserna ökar om du återställer bilen, då når du även orginalentusiasterna. Vad är din egen teori till att den förblir osåld? |
|
|
Det kommer att bli lika med E36 som det blivit med E30, fast det tar längre tid bara! Fina original bilar finns det inte så många kvar av, och de risiga överlever inte och därmed sjunker tillgången och värdet ökar! Men E36:an kommer aldrig bli lika attraktiv på marknaden som E30:n. Alpina B8 Länk |
|
|
"Man ska inte behöva ta bort och ändra en massa bara för sälja sin bil" Kan det göra bilen mer lättsåld eller mer värd så är det väl ingen dum idé att ändra lite på bilen inför en försäljning. |
|
|
Anser bara att det är en dussinbil ser dom vart jag än vrider och vänder mig i stan. Med tanke på att bilen inte är i orginalskick samt gått "långt" så är 130 tusen för mycket pengar för att någon skulle vilja betala det. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Samt som någon tidigare redan nämnde så ser den ut som vilken E36 som helst. E30 och E46 utmärker sig lite mer för att vara en M-bil medans E36 ser mer diskret ut finns väl dom som föredrar det också. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
För den som är inrtesserad av bilen så är ju denna tråden en guldgruva. =) Om personen googlar på tex reg nr menar jag. Gratis reklam. =) Det e nog inte så dumt att starta en tråd om sin egen bil =) Fingerspitzgefühl. |
|
|
I det här fallet är det knappast reklam de många tycker den är för dyr! Alpina B8 Länk |
|
|
Även dålig reklam är reklam :) Men kan hålla med om att priset är lite i överkant. Fingerspitzgefühl. |
|
|
Håller med de flesta om att den är lite för dyr. Vad bilar ligger ute för på blocket kontra vad marknaden faktiskt betalar, kan vara två helt vitt skilda saker. Det finns i mina ögon två varianter av e36 m3 att betala riktigt bra för: -Strikt originalskick -Rejält banpreppad med fina prylar Tyvärr passar inte din bil in helt i någon av kategorierna, utan hamnar någon stans mitt i mellan. Det smartaste skulle kanske vara att återställa till originalskick som vissa föreslagit. Ett tips kan vara att lägga ut den på rejsa.se Hösten kan vara lite hetare bland banrejsingfolk, för då har man hela vintern på sig att preppa bilen :) |
|
| peppe89, hur går det med försäljningen??? | |
| Får bli att ha kvar den, kanske provar i vår om jag inte får tag på garageplats | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.