|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu är det dags för en ny träff i SydWest! BMW CS sektionerna West och Syd går ihop och anordnar en social sammankomst runt Hallandsåsen söndagen den 21/8. Ni kan läsa mer om träffen och om hur ni anmäler er här: Länk Direktlänk till PDF: Länk Med vänlig hälsning, Niklas Hansson Sekreterare i Sydsektionen | |
|
Trevligt att det blir något nu framåt sen sommaren, vill på detta sätt locka E31 ägare att komma. Är ni ej medlemmar så meddela mig så går det bra att ansluta på angiven plats. Nu är det tre E31 er som kommer. /P |
|
|
Detta blir en bra träff. Kul initiativ av sektionerna :) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag har längtat så efter Johan Sjöström :-) Mvh Philip |
|
| Låter som en mycket trevlig träff. Synd att man redan är uppbokat på annat i Skåne den dagen. | |
|
Ni som kommer norr i från på E6 eller R41 så kan vi mötas upp på statoil varbergs norra kl 0945 för gemensam resa söderut till hallandsåsen. /P |
|
|
Trist att två BMW-träffar är samma helg som man ska gifta sig, men det kanske bara gäller att prioritera.....eller? /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Ja det gäller ju att göra det, men brölloppet är väl på lördag denna träff är ju på söndag :-) /P |
|
| Själv hoppas man på att få se några fina BMW-bilar på Vallåkra den dagen. | |
|
Men Vallåkra är väl en Volvo, styling, fetast, dvdskärm, stripes/flames, drift, däcksrök, brändkorv, trucking, mim-fälgs träff!!! Morten, vad skall du där att göra? mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Vvrroosscchh! Mvh Philip |
|
| Ser ut att bli ett jättetrevligt arrangemang. Lycka till!:) Asken | |
|
Precis, Daniel. Jag har skiftat inriktning på mitt liv:-) Skämt åt sido. Har varit några riktigt fina BMW-bilar där vid tidigare besök. |
|
|
Länk Mvh Philip |
|
|
Är det anmälan som gäller, eller kan man dyka ner om det blir läge? Fin video Philip- tack den värmde. |
|
|
PWtec: Det är anmälan som gäller :] Hoppas du kommer! Med vänlig hälsning, Niklas Hansson Sekreterare i Sydsektionen ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
|
PWtec För West är det ingen anmälan vad jag hört från säker källa på West /P |
|
| Om den säkra källan är Stekarn från Hisingen, hade jag tatt det med en nypa salt:-) | |
|
Med denna vackra bit spelandes i 530:in på väg söder över kan det inte bli annat än succé Morten! Länk Mvh Philip |
|
|
För att vara tydlig så har West ingen anmälan, kom som du är och kör med stil. Inget är bindande på denna träff så det blir som det blir i alla fall med uppslutningen. Dock så kommer jag även om det regnar. (motvilligt) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Om inget krånglar med bromsskive-belägg-handbromsbacksbytet under fredag-lördag, så dyker jag upp i Den Blåe... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.