|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Såg denna maxtunade Audi A4 med reg.skylt U2SLOW nyligen. Mega vinge, dubbla avgasrör i mitten och allt vad det kan vara! =) Vet ni något om den? Inte o leka med eller? Ha det bra! /Manray/ | |
|
Var den blå, med skärmbreddare etc? www.malte-racing.com |
|
|
Tror den var blå, iaf väldigt mörk. Den var smutsig som f*n, huven och fälgarna var svarta. Tonade rutor och M3-speglar! /Manray/ |
|
|
Ja, skärmbreddare också, såg ut som rena dragstern! Sänkt typ 120/80 =)) /Manray/ |
|
|
Den är väl silverfärgad? Länk |
|
|
"dalbäck" (auditok) har haft det nummret på sin silvriga A4, den som va på den länkade bilden. Vill minnas att han fick pisk av "itsfun" (forden) på emmaboda för två år sen. När du älskar att köra !!! |
|
|
Har man gått och blivit färgblind nu också? Ja, det var den, vet inte hur jag fick för mig att den var mörk?! Så bilen är alltså dahlbäcks? Vet någon hur många hästar det är i den och vad som är gjort? Ok, tack för svaren! =) /Manray/ |
|
| Den där ser ju iofs helt sjuk ut. Ser ut att gåt bra. | |
| fy fan va vidrig! RICE! | |
Ras.mus |
Kan väl vara lackad nyligen? En i stan här som lackar stup i kvarten!! Kanske har mängdrabatt... |
Deliq |
Han kan ju ha bytt bil, en personlig skylt följer ägaren, inte bilen... M V H // Deliq *** Tids nog är allt för sent *** |
|
Eller så kan det vara kamelontfärg på bilen =) Biltema Motor Werken =) www.hackefors.bmw.se |
|
|
Gustav-> Ser den ut att gå bra eftersom den har en stor vinge eller? =)) Nej, enligt mig var den inte snygg! För mycket... /Manray/ |
|
|
Nej det har du rätt i. Men man är ju knäpp om man sätter på en sån vinge och reg. plåt. om man inte har en grymt snabb bil :) F ö håller jag med dig att den in´te är vacker. |
|
| Fulare VINGE ! får man ju verkligen leta efter... herregud vad har karln gjort med bilen ! | |
|
var det ett cykelställ han hade där bak tro? :) M.V.H Tomas |
|
X. |
Nån slags avancerad hydraulisk lyftanordning... Kanske skyfflar snö på vintern? |
| Borde vara en akutbil för sthlms läns landsting med helikopterlandningsplatta bak:D | |
|
Han heter Tommy Hjellström... Han har väl varit med i spoilernytt ett par ggr... Det är han som gjort dekoren på it´s fun sierran... //Peter |
|
| Herregud!! skulle skämmas i hjäl om jag blev tvungen att åka i den kärran, fast är den riktigt snabb så kanske folk inte hinner se=) | |
|
Länk Den må vara ful i vissas ögon men den rör garanterat på sig... www.malte-racing.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.