AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
5.981

Köpa denna Passat R36 -09 som finns på YouTube-klipp?

Sida 2 av 2
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Kolla gärna tråden "Inkörning av ny bil". :)
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Stephan: Titta igen och sätt på ljudet...vet inte hur du får full gas med fyrhjullsspinn till en takt som är lägre än "normal" rödljusstart, men du kanske öppnar 110% och ökar...;))

Hursom, inkörning eller inte, den är använd som eventbil på en isbana och jag skulle inte köpa den, men alla resonerar vi olika.
Ingenting är konstigt med bilen i den länkade filmen - grabbarna använder bilen precis det den är tilverkad för - att köra med, och ingeting annat.

Ser riktigt kul ut att köra på snö! :-)
Han gasar endast när det är dags, visst fullt då, men inget konstigt. Kom igen om det hade varit så här:) Länk

Då hade jag förstått dig=).

Du kan inte räkna med att en annan R36 aldrig har startats med full gas.

Stephan
Vad ska man med en bil om man inte får köra fullgas med den? Varför kan den ge fullgas om det skulle vara skadligt?

En bil är byggd för att köras och det innebär att det är ok och bra för bilen köras med fullgas. Den är byggd för det.

Nu ska vi åka av grabbar - Håll i er:

Länk

Länk

Länk

Länk

Passaten klarar nog mer hårdkörning än det dom testade Saab 9000 på 80-talet - De körde bilarna med konstant fullgas i 100000KM i på 22 dagar = Flera världsrekord tagna!

Länk

- Det säger mycket om vad en Norrlandsdemokörd VW Passat R36 med 3000 mil på mätaren går för...

Videon som länkas till i starten i den här tråden är en klockren video som utan problem kan användas som ett försäljnings argument av bilfirman för att visa hur kul man kan ha med den här bilen. Jag nappar på det direkt.

Länk

Köpläge!!!
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
margj811: Men så köp den då broder !!

BTW, Om du resonerar på samma sätt när du letar fru så kan jag reka ett antal filmer som kan användas som försäljningsargument och visa hur kul man kan ha det med just den frugan! Fråga Charlie Sheen, han vet...;)))

Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Fy f*n vad ont det gör i själen att se CL65:an behandlas sådär...idioter! :(
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.