|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej. Tänkte eftermontera i min F11 Var skulle man kunna få hjälp med att programera om bilen i Skåne och vad skulle detta i såfall kosta? |
|
|
Hej, Flera har frågat mig via PowerPost hur jag programmerade bilen. Jag köpte den tjänsten samt de koder som behövdes från BMW av Länk. Allt skedde över nätet och Skype, och funkade mycket smidigt. |
|
| Jaymz,OBDII-Ethernet kabel sitter inte kvar sen inkopplad? Det är bara för programmering? | |
| Tjenare, hmm tänkte också eftermontera navi pro, har just nu den lilla skärmen i min f11 touring, tyvärr har den ingen navi i dagsläget men har usb aux blåtand å allt. Vad exakt måste man köpa? Sen själva monteringen finns det nån på realoem eller nåt hur man får loss radion å allt eller vart ska navin sitta nånstans? | |
|
Har beställt från honom,Länk är på väg med posten, jag monterar han programmerar via internet. Tar mg en timme och ca 1 timmer för honom, kommer med förladdade kartor. Alla finktioner som jag har i biilen idag behåller jag + en massa bra grejer :) Det är verkligen enkelt att demontera och montera |
|
| Jädra skittangetbord, jag stavar inte sådär dåligt egentligen :) | |
|
trasig länk förut, denna tror jag funkar: Länk |
|
| Tror inte någon bryr sig om stavning, alla som läser det vill ha en ny navigator 😁 | |
|
Alla ni som tycker det är smidigt att handla billiga begagnade navi-enheter kan ju tänka på att era vänner i den andra tråden blir av med exakt samma navi-enheter var och varannan natt... ;) 1+1 = ? |
|
| Tom man kan köpa sitt eget ☺ | |
|
Imarlot, obekräftat = ryktesspridning. Denna snubbe handlar från skrotade bilar enligt uppgift, det kanske inte är sant, men det vet ju vare sig du eller jag. Det är en marknadsplats på webben, fullt synlig för poliser och andra myndigheter. |
|
| Ja, vi kallar det "skrotade" bilar så du kan sova gott. ;) | |
| Tusen tack, så i det här kittet finns allt med antenn kabel å dylikt? :) | |
|
Imolarot: Jag sover gott och du får kalla det vad du vill... DIESELMANNEN: Antenn är med, en liten ODB-koppling för internetkoppling, dock ingen USB, men det kanske går att beställa till. Han kunde även fixa TV modul... |
|
| Med internetkoppling menar jag den som han programmerar via, inget annat. | |
|
great, jag har redan USB utgångar i mittenfacket samt i handsfacket. Så med andra ord så kostar det bara 899 eur för hela kittet? :D Man behöver inga licensern eller kartor ladda ner å dylikt? Montering tänkte jag göra själv ;) |
|
| Ja, det är det jag köpt, inkl frakt och hans programmering | |
|
Hej! Jag har en navigator liggandes med ny skärm, kontaktade dynasti för montering och programmering, inväntar kostnad för de? Men tror ni den här killen kam programmera den som för er? |
|
|
Jaymz har en liten fråga, jag undrar ifall när du går in i på menyn på din CIC enighet står det då din bils fordons-id (vin nummer) i enheten eller är det tomt där/ gamla bilens vin nummer? om du förstår vad jag menar? och kan du uppdatera enheten från BMW´s hemsida? |
|
|
Garpen hur du monterat enheten en och hur har det gått? funkar allt som det ska? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.