|
Sida 16 av 17
|
|
|---|---|
|
Här finns också lite bilder på bilen: Länk Länk |
|
|
Två av bilderna från garaget.org är jag nästan säker är tagna utanför Exclusive cars lokaler i Västberga. Kan det vara den firman som stämt drawls? Skulle inte vara omöjligt eftersom den firman är seriös och antagligen inte vill befatta sig med skruvade bilar. Jämför med dessa bilder Länk! ------- //Lövet |
|
|
Jaha, det var inte så stort avslöjande av mig ändå. Det står på skylthållaren fram... ------- //Lövet |
|
| dom har inte stämt mig.. | |
| Lövet: ...och bak ;) (bl.a. första bilden) | |
| Undrar varför vissa användare fått ett rött kryss på sig? Kommit för nära sanningen:-) | |
|
Peddan: Hämtat från hjälpmenyn och frågor och svar: "Den absolut vanligaste orsaken är att e-postadressen som du angivit när du registrerade dig är felaktig och inte fungerar. Om mail till den adressen inte kommer fram, så spärras du automatiskt (rött kryss). Alla användare måste ha fungerande e-postadress. En annan förklaring kan vara att du har missbrukat forumet på ett eller annat sätt. Detta är lyckligtvis ovanligt." mvh Leif |
|
|
Väntar med spänning på en uppdatering angående bilen, men det verkar inte komma någon (trots närvaro på forumet)?! Ibrahim14 Senast inloggad: Idag 02:28 |
|
|
LLoydan, vad förväntar du dig?! Alpina B8 Länk |
|
|
Abbe: precis.... Skönt att bluffmakaren inte skriver mer, han vet tydligen inte ens vad han heter.:-) |
|
| Brokig historia på så få år.. | |
| Som jag trodde, den har vart i jkpg! :) | |
| hade väl för mig att jag sett den på MAXI BILCENTER och det känns ju sådär... underhållande tråd för övrigt. | |
| Nu är den ute på Blocket igen... | |
NeZaN |
Hoppas verkligen att han aldrig får den såld, seriöst. För min del känns det som att han lurar nästa köpare vilket inte är okej. Det är sådana här man inte ska sponsra med ett ruttet öre. Men som sagt, det värsta är ju att det nästan alltid finns en köpare. Sorgligt /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Den bilen kommer förmodligen säljas till ett rejält underpris eller så kommer någon förstagångs köpare utan större koll på inköp av sådana typer av bil slå till och när denne märker att han har blivit lurad så drar karusellen igång igen :) BMW M-POWER |
|
| Nej som skrivet, hoppas innerligt nån som har koll på bilen köper den så det inte blir nån som faller dit och blir lurad. Är ju skandal att den ligger ute igen som inget har hänt. | |
|
Som några skrivit här tidigare så är det mycket märkligt att ägaren inte vill investera några hundralappar i att beställa ut bilens historik från BMW. Med den som stöd borde man kunna korrigera mätarställning till rimliga tal och öppet redovisa vad som hänt. På det sättet borde ju M5:an kunna säljas med gott samvete. Den borde rimligen bli värd mer på det sättet än i den nuvarande situationen där vi utomstående vet varken ut eller in. Även jag hoppas, likt ovanstående, att ingen stackare går på en ordentligt nitlott och köper bilen i nuvarande situation. |
|
|
Köpare finns ju tyvärr alltid. Såg inte om någon länkat in nuvarande annons? Nu är Jonas Ibrahim iaf: Länk Dock är inte reg ägare Ibrahim... |
|
| Annons borta...! Undrar vad han tänker?! Jag är helt säker på att denna bil kommer att följas upp av forumet! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.