AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
76.333

M5 e60 med backad mätare

Sida 16 av 17
Här finns också lite bilder på bilen:

Länk
Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Två av bilderna från garaget.org är jag nästan säker är tagna utanför Exclusive cars lokaler i Västberga. Kan det vara den firman som stämt drawls? Skulle inte vara omöjligt eftersom den firman är seriös och antagligen inte vill befatta sig med skruvade bilar.

Jämför med dessa bilder Länk!

-------
//Lövet
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Jaha, det var inte så stort avslöjande av mig ändå. Det står på skylthållaren fram...

-------
//Lövet
dom har inte stämt mig..
Lövet: ...och bak ;) (bl.a. första bilden)
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Undrar varför vissa användare fått ett rött kryss på sig? Kommit för nära sanningen:-)
Visa användare
164
Leif Svensson
X3 2,5 -04
Hyundai Santa Fe -17
Peddan:

Hämtat från hjälpmenyn och frågor och svar:

"Den absolut vanligaste orsaken är att e-postadressen som du angivit när du registrerade dig är felaktig och inte fungerar. Om mail till den adressen inte kommer fram, så spärras du automatiskt (rött kryss). Alla användare måste ha fungerande e-postadress. En annan förklaring kan vara att du har missbrukat forumet på ett eller annat sätt. Detta är lyckligtvis ovanligt."

mvh Leif
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Väntar med spänning på en uppdatering angående bilen, men det verkar inte komma någon (trots närvaro på forumet)?!

Ibrahim14
Senast inloggad: Idag 02:28
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
LLoydan, vad förväntar du dig?!

Alpina B8 Länk
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Abbe: precis....

Skönt att bluffmakaren inte skriver mer, han vet tydligen inte ens vad han heter.:-)
mm
48
mmbv5
520d touring -08
320i cab -97
Brokig historia på så få år..
GI
53
GIDE
Bmw M3 E46 -03
Som jag trodde, den har vart i jkpg! :)
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
hade väl för mig att jag sett den på MAXI BILCENTER och det känns ju sådär... underhållande tråd för övrigt.
Nu är den ute på Blocket igen...
NeZaN
Hoppas verkligen att han aldrig får den såld, seriöst. För min del känns det som att han lurar nästa köpare vilket inte är okej. Det är sådana här man inte ska sponsra med ett ruttet öre. Men som sagt, det värsta är ju att det nästan alltid finns en köpare. Sorgligt

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Den bilen kommer förmodligen säljas till ett rejält underpris eller så kommer någon förstagångs köpare utan större koll på inköp av sådana typer av bil slå till och när denne märker att han har blivit lurad så drar karusellen igång igen :)

BMW M-POWER
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Nej som skrivet, hoppas innerligt nån som har koll på bilen köper den så det inte blir nån som faller dit och blir lurad. Är ju skandal att den ligger ute igen som inget har hänt.
Visa användare
366
joholm
BMW X6 M
Som några skrivit här tidigare så är det mycket märkligt att ägaren inte vill investera några hundralappar i att beställa ut bilens historik från BMW.
Med den som stöd borde man kunna korrigera mätarställning till rimliga tal och öppet redovisa vad som hänt.
På det sättet borde ju M5:an kunna säljas med gott samvete.
Den borde rimligen bli värd mer på det sättet än i den nuvarande situationen där vi utomstående vet varken ut eller in.
Även jag hoppas, likt ovanstående, att ingen stackare går på en ordentligt nitlott och köper bilen i nuvarande situation.
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Köpare finns ju tyvärr alltid.

Såg inte om någon länkat in nuvarande annons? Nu är Jonas Ibrahim iaf: Länk

Dock är inte reg ägare Ibrahim...
Annons borta...! Undrar vad han tänker?! Jag är helt säker på att denna bil kommer att följas upp av forumet!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.