|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har idag 18 original men 19 känns som ett måste på M3an Har letat ett bra tag nu men hittar ingenting på Beg marknaden..Tips uppskattas Jag har redan lagt annons på Pöwerbörsen och scannar iprincip börsen samt blocket typ 17 gånger om dan mvh | |
|
Länk Han kanske kan sälja nån uppsättning till dig??? |
|
|
catch_me: Jag gör exakt detsamma =) Verkar vara riktigt svårt att hitta. Kollade även på tyska Ebay men de flesta ser ut värre än f-n och kostar ändå en del. :-( Edge: Jag har redan frågat =) ///M. Pedersen |
|
|
Vet inte hur kinkig du är gällades att det är original eller ej?? Här har du en uppsättning kopior. Hur vida kvaliteten är på dessa låter jag vara osagt. Länk Priset är ju ändå ganska ok.. du får ju inte ens en original 19" evo fälg för priset av 4 som i annonsen :) |
|
|
beyma han vill inte skicka fälgarna samt att jag har lite svårt med färgen..Annars är dom fina,Han har haft dom på annons ett tag nu.. M stämmer finns inte spec fina på ebay heller för okey pris.. |
|
|
Länk Original BMW för ca 20k ///M. Pedersen |
|
| Entusiasterna på Länk har "avtal" med en tysk BMW-handlare där vi medlemmar får bra rabatter på ordinariepriserna, kan kanske vara ide o regga sig på sidan o sedan fråga vad "tysken" skall ha för 4 nya fälgar? Med en hel del tur kan man kanske komma ner till kring 16-17" för 4 fälgar... | |
| Ebay.co.uk brukar ha många annonser då det finns en hel uppsjö med m3 E46 i England | |
| Okey,jag gav upp hoppet om att hitta fina originala Evo fälgar.Så jag beställde Csl från England idag får se om dom dyker upp nån gång.. | |
|
Tänkte rådfråga er bmw bröder som sagt jag har ju beställt csl fälgar och det är ju 8,5 och 9,5 bak.Original sitter ju 235,35,19 fram 265,30,19 bak Frågan är kan man ha 235,40,19 fram och 265,35,19 bak?Är inte speciellt sugen på sänka bilen till o börja med eftersom en del däck försvinner när man sätter dit 19 så tänkte jag att jag ska minska mellan rummet genom att ta 35-respetive 30 bak och 40-35 fram..Vad tycks blir det helt galet+nån som har gjort det? mvh |
|
|
Som info: Jag kommer att lägga ut annons på en uppsättning 19" M3 E46 originalfälgar inom en vecka om allt går som planerat. Mvh Jimmy |
|
|
Uppdatering: Nu ligger annonsen på min "reservuppsättning" M3 19" Evo-fälgar ute på Powerbörsen... Länk Mvh Jimmy |
|
|
Jag tror att jag håller på att bli blåst!Som jag nämnde tidigare beställde jag nya CSL kopior från Ebay.co.uk det har nu gått precis en vecka inga konstigheter men,Jag får varken mail från dom eller Tracking id.Självklart så försökte jag kolla upp företaget nogrant med feedback osv ringde även och pratade med dom alla verkar serösa osv..MEN magkänslan är inte okey. Varför jag blir nojig är mest pga att jag inte får svar på mina frågor jag ställer via mail.När jag ringde sist igår och fråga var det en annan kille som svara istället för han som tog emot min beställning.Jag bad han kolla upp vad som händer med min beställning vilket han skulle göra och återkomma med mail men INTE.. Dessa är gubbarna jag har beställt fälgarna av Länk Vad tycker ni skall jag ha is i magen eller ska jag försöka få tillbaka mina pengar då jag betalade via paypal? |
|
|
ta det lugn och vänta lite till. dom kan ju ha semester där nu med. du har ju paypal så det är ju bara att kräva pengarna tillbaka om det inte händer nått. dom får ju inte dina pengar av paypal innan dem skickat dom. så har jag fattat att paypal ska funka iallafall. en mellanhand för dina pengar. |
|
| Tackar för tipset,ju dom hörde av sig idag fälgarna skall tydligen skickas imorn (Hoppas jag)Nu måste jag bara handla däck och undrar vad jag skall välja..Tips? | |
|
Catch_me: Gott att höra. Inte roligt att få en sådan magkänsla. När det gäller däck så rekommenderar jag STARK Michelin Pilot Super Sport. Suveränt däck som sitter mycket bra på M3:an. Mvh Jimmy |
|
| Jag skulle nog föredra Continental SportContact 3. | |
|
mina Continental sitter som en smäck på min;) |
|
| Har haft PS tidigare sist hade jag Godyear asymetric upplevde att den var vassare än PSn,Nu har jag börjat fundera lite på Hankook ventus V12..men det är mellan dessa 3 just nu..Nån som kör med hankook? | |
|
har ingen erfarenhet av hankook. men har blivit varnad för dem två gånger av olika personer. sätt aldrig hankook på en m3:a har det låtit. så då har jag låtit bli. men jag har som sagt ingen erfarenhet själv. |
|
| Okey,men kollar man på olika sajter/tester så har dom faktist skött fint,Men det skiljer bara 800kr i slut pris mellan hankook och godyear..och ca 5-600 mellan godyear och PS | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.