|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag tycker navarraviolett är snygg. Har det på min e38. | |
|
se även tidigare tråd Länk /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
"Delphin låter intressant? Kan det vara delpin i den GARAGET.se länken jag hade i topic" JA DET är DEN! Skrev det i början... Stephan 540i/6 E34 byggdes i 3203 ex. knappt 1296st för Europa. |
|
|
Tack Stephan. Visste inte om det var ett definitivt svar... Individual Sterling Grey, vart hamnar den mellan alla dessa grå? Om man nu skulle rada upp dem allt emellan silver och diamantsvart..... |
|
| Du har inte funderat på att helt enkelt traska in hos en lackerare och be om o få se alla färgprov dom har i den grå färgskalan? det finns MASSOR | |
|
Jo. Kommer göra så. Har också fått en ide som jag vill testa på någon yta. Återkommer om det blir nåt spännande. |
|
|
Färger jag gillar är daytonaviolett, technoviloett, brokatröd, imolaröd, tizianröd, Min Tizianröda E34: Länk |
|
| brokatröd är den snyggaste enligt mig | |
| Min förra BMW 525 -93 hade Sonderlack Lagungrön från 3-serien. Användes även till M5. Mycket snyggt med shadowline. | |
| E60 e61 finns i nån snygg grå. Är det granit? | |
| Ruby red och Ruby black, ojojoj | |
| En tanke kan ju vara att göra den tvåfärgad där den ena färgen är samma som nu, då kan man eventuellt komma undan att måla in i dörrar och allt sånt, om den är grå så kan man ju köra en röd som är ungefär lika mörk som andra färg, kan vara rätt snyggt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.