|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| Tjena gott folk. Längesen jag gjorde inlägg här =) Nu är det såhär att lillebrorsan letar efter en M3 46 o behöver lite hjälp/tips/råd/rekommendationer från er. Han kollar på blocket varje dag o ser ett gäng billiga M3or, några av dom redan från 16xxxx tkr. Bra prier som sagt, men vill ej ha "grisen i säcken"! Vet att många här har bra koll på M3orna, så vänligen kom med era synpunkter =) Tacksam för alla svar o förslag =D | |
|
Hej! Denna tycker jag verkar seriös om annonsen stämmer, har själv ingen mer info om bilen men kanske någon här vet mer: Länk dock 210k men kanske finns lite prutmån och kanske värd lite mer pengar. Står på vv att den haft 3 ägare men det kanske finns en förklaring till det. De som kostar 16Xk kr så är ju alla import och haft en ca. 15 ägare. Lycka till! Mvh Ubbe |
|
|
Nu har han sänkt priser så nu tycker jag nog den börjar bli prisvärd! Mvh Urban |
|
| Edit: PRISET... | |
|
Är den så välskött som det står i annonsen så är 180k mkt prisvärt tycker jag |
|
|
Jag skulle tippa att den har gått en del på Nurburgring... Ta det inte för en sanning utan kolla upp det närmare med säljaren. |
|
|
Jo det kan hända att den har blivit körd på bana, om man söker på namnet är första länken som kommer upp denna Länk men han kan ju även ha använt Porschen. Själv och många andra här skulle nog hellre köpa en bil som gått på bana ett antal gånger än att köpa en bil med 10 ägare som har slirat lite nu som då och kanske inte skött bilen så bra. Mvh Ubbe |
|
|
var å prov körde den i dag....men SMG lampan och motor lampan började lysa, men han bra om att de fanns klapp i SMG boxen, så man var tvugen att löda om 2 punkter, tydligen någon som har råkat ut för de innan:S sen om de stämmer vågar ja inte svar på |
|
|
SMG lampa+motorlampa lysa?! hm...kan ju vara i princip vad som helst då Be säljaren åtgärda *problemet* innan köp Länk |
|
|
ja han ringde BMW när ja provkörde å skulle åka in med bilen, å seda så skulle ha ringa mig, men frågan är om man kan lita på de efter åt, |
|
|
Köp inte den bilen innan han åtgärdat felet och har kvitto från BMW. Innan dess får du räkna med att felet kan vara precis vad som helst. ------- //Lövet |
|
|
Länk där är killen som hade haft samma problem... fråga är kan man lite på bilen sen? |
|
| Jag hade aldrig köpt bil av en som heter bmw m3. Rätt taskiga föräldrar som döper en till det! | |
| +1 | |
| vet någon om denna? Länk | |
| eller denna? Länk Strax över 150k för bägge bilarna är relativt billigt, men vad tror ni? | |
|
Känns inte så seriöst att inte ha kvar reg nummret på bilderna. Och oftast får man vad man betalar för självklart finns det undantag börja med att ringa och fråga ägarna lite om bilarna |
|
|
hampe: jag har dolt mitt reg.nr på alla mina annonser pga att det finns idioter som inte kan skilja på mitt/ditt. Jag har fått bilarna sålda på allt från 1-7 dagar. Är man seriöst intresserad så är det inte svårare än att lyfta luren och ringa och fråga efter reg.nr. Jag kommer alltid dölja reg.nr, jag har då inga lik i garderoben, då hade jag aldrig köpt bilen själv som jag försökt sälja. |
|
|
Precis som jag skrev så börja med att ringa. Sen var det en tråd för ett tag sen med en Phoenix gul m3 som var omskriven med diverse anklagelser och den personen som försökte sälja den hette Rikard om det är samma bil eller inte kan inte jag svara på |
|
|
Basilika: den Topaz-blå såldes till nuvarande ägare av KVD med mindre defekter som enligt ägaren åtgärdades, tror det är 14-15 ägare totalt, självklart enheldel firmor...Jag var lite sugen på den men hann köpa annat innan han sänkte priset...:-) Den fesgröna är USA import men kan såklart va fin ändå, gör en sökning via carfax innan ni ödslar tid för besök bara... MVH Peter |
|
|
om ja inte minns fel så var väl den Rikards en svart..om ni tänkte på samma? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.