|
Sida 53 av 53
|
|
|---|---|
|
Såg M-pkt på F30 idag hos Novation en Estorillblå och habegäret blev ju inte mindre. Var försy lite tveksam till 18" fälgarna men som vanligt så var dom snyggare "live". |
|
| Aha, så dom har fått in M-paketbilarna nu äntligen? Då får jag nästan åka förbi och ta en titt framåt helgen. | |
| Novation har en F30 med M-pkt nu. Var innan lite skeptisk till 18" fälgarna men som vanligt så ser det bättre ut "live". Estorilblå passar utmärkt till bilen! | |
|
Clubsport Jag såg den också i helgen och kan inte annat än hålla med. M-pkt + Estoril blå är otroligt snyggt! |
|
|
+ Coilovers enligt länken = RIKTIGT snyggt!!! Länk (Sorry om jag repostar) + nåt från Performance avdelningen om än bara kosmetiska prylar, syns snyggt i denna ganska färska videon från BMW: Länk Mer info på BP Länk |
|
|
Dom verkar ha jobbat ifatt med 328-motorer nu. Beställer jag nu så kan jag få den v.40, om bara 7 veckor alltså. Sur dubbelpost, fick meddelande att jag måste logga in för att kunna posta inlägget efter första. |
|
| När kommer 330d och 335xd? | |
| Skönt att höra om estorilblå. Har beställt estorilblå (med m-plkt) men va lite nervös då man inte sett den mer än på bild :) | |
|
Jag har också beställt en estorilblå dock en M135i . Har inte heller sett den live:) Gör sig färgen rättvis på bild? |
|
|
Den är snyggare live, med lite skugga så liknar den montegoblå. Estorillblå är helrätt och förhoppningsvis så blir den lite ovanlig på vägarna. |
|
| Jag tror en ganska stor del av bilarna med m-paketen kommer bli estorilblå. Det finns inte så många färger att välja mellan på m-paketet och bland dem är estorilblå klart snyggast enligt min mening. | |
|
Kommer inga starkare varianter? 335d-340i-350d? |
|
| Finns det någon vars bil verkligen hamnade i den på internet så omtalade förseningen på 6 veckor för 19" M-sport? | |
| Trevliga nyheter, Drive comfort blir standard på F30 så priset sänks med 10.000 kr! | |
|
Ibland önskar man att man köpte en F31! Länk |
|
| Haha, det blir några resor! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.