AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
207.230

Första bilderna på F30

Sida 53 av 53
Såg M-pkt på F30 idag hos Novation en Estorillblå och habegäret blev ju inte mindre. Var försy lite tveksam till 18" fälgarna men som vanligt så var dom snyggare "live".
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Aha, så dom har fått in M-paketbilarna nu äntligen? Då får jag nästan åka förbi och ta en titt framåt helgen.
Novation har en F30 med M-pkt nu. Var innan lite skeptisk till 18" fälgarna men som vanligt så ser det bättre ut "live". Estorilblå passar utmärkt till bilen!
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Clubsport

Jag såg den också i helgen och kan inte annat än hålla med. M-pkt + Estoril blå är otroligt snyggt!
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

+ Coilovers enligt länken = RIKTIGT snyggt!!!

Länk

(Sorry om jag repostar)

+ nåt från Performance avdelningen om än bara kosmetiska prylar, syns snyggt i denna ganska färska videon från BMW:

Länk

Mer info på BP

Länk
Dom verkar ha jobbat ifatt med 328-motorer nu. Beställer jag nu så kan jag få den v.40, om bara 7 veckor alltså.

Sur dubbelpost, fick meddelande att jag måste logga in för att kunna posta inlägget efter första.

När kommer 330d och 335xd?
Ne
362
Newman
I4 eDrive40 -24
I3S -19
Z4 35i -09
Skönt att höra om estorilblå. Har beställt estorilblå (med m-plkt) men va lite nervös då man inte sett den mer än på bild :)
Jag har också beställt en estorilblå dock en M135i . Har inte heller sett den live:)
Gör sig färgen rättvis på bild?
Den är snyggare live, med lite skugga så liknar den montegoblå.
Estorillblå är helrätt och förhoppningsvis så blir den lite ovanlig på vägarna.
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Jag tror en ganska stor del av bilarna med m-paketen kommer bli estorilblå. Det finns inte så många färger att välja mellan på m-paketet och bland dem är estorilblå klart snyggast enligt min mening.
Visa användare
741
fastEddie
VOLVO V60 D4 VEA AUT SUMMON 2014
Kommer inga starkare varianter?
335d-340i-350d?

Finns det någon vars bil verkligen hamnade i den på internet så omtalade förseningen på 6 veckor för 19" M-sport?
Trevliga nyheter, Drive comfort blir standard på F30 så priset sänks med 10.000 kr!
Ibland önskar man att man köpte en F31!

Länk
Mi
1.167
Micleg
iX1 msport 2023 med mycket utrustning
F11 520d -15 X08 HK HUD nav ACC/radar NightVision
Haha, det blir några resor!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.