|
Sida 32 av 53
|
|
|---|---|
| Var tvungen att surfa lite på det. Enligt amerikanska forum så är det en iDrive-feature. Men inget att sakna, jag har den aldrig igång som sagt. :) | |
|
Jag kommer nog inte att sakna adaptivt chassi, kanske mer om man kör på bana och mycket aggressivt? Det har vart lite frågetecken fr min leverantör om lev tid och jag jobbar på en specialdeal som jag just nu inte kan uttrycka mig om. Vill inte vänta för länge, om man säger så ;-) |
|
| Verkar vara okej leveranstider, beställde premiärhelgen och ska få den första veckan i april. | |
|
Vad tycker ni om 20-tummarna på de röda 335:orna på Blocket..? (Kan ej länka från denna datorn) Snygga fälgar! Men det blir ett riktigt högbygge av det hela, hur har man tänkt där?? |
|
Verdi |
De svarta med rött streck på? Fruktansvärda. Ser billiga ut. Länk 19" dubbeleker 397 tycker jag ser mycket bättre ut. Länk Gillar inte alls de där röda strecken inne i kupén heller. Påminner om nån hottad Mazda eller nåt. Men det är väl jag som inte riktigt hänger med i utvecklingen. :) |
Verdi |
ps. Bilen blir väl inte högre av 20" fälgar? |
|
Håller med dig, Verdi. Både om fälgarna med rött streck och om den röda linjen i inredningen. Tur att man kan välja bort båda. :) Det finns väl ett par 20" som inte är dom svarta med röd linje också? Kommer dock inte åt Blocket från denna datorn, jag heller. Tror jag har sett en bild på f30post, får kolla där istället. |
|
| Det var dom här jag tänkte på: Länk | |
| Är det bara jag som tycker det blivit krångligt att speca en bil som man vill ha den på Bmws hemsida. Dessutom fungerar ju inte konfigureringsverktyget helt smärtfritt heller. Man ger gärna upp innan man kommit halvvägs. | |
|
Precis konfigutrationsverktyget är helt värdelöst. Det hänger sig och har sig jämt riktigt tråkigt faktisk. |
|
|
Verdi; med "högbygge" menade jag främst det visuella intrycket - tycker inte du bilen ser ut att vara i behov av en sänkning..? Utgår från att BMW originalhjul har rätt rullomkrets fö. Det röda är någon fluga just nu, var väl RS3 som satte igång det.. ;) |
|
|
Någon som vet om F30 har två olika breda skärmar som femserien eller om alla F30 har den breda skärmen i mitten ovanpå instrumentpanelen? Satt i en i morse och jag tyckte knapparna var bättre än i E90 LCI. Bättre att få upp grejerna i mitten också samt att dörrarna hade bättre ljud när dom stängdes. Inte samma "skronk" som mina dörrar ger ifrån sig. Kupévärmare verkar dock bara vara att glömma... |
|
| Det är olika skärmar, bara bilar med Navi Professional har den stora skärmen. | |
| Kupevärmare? Billigt, elegant och bra med en eftermonterad Hefa. Det fixar de lokalt inför leverans! | |
| Kupevärmare? Billigt, elegant och bra med en eftermonterad Hefa. Det fixar de lokalt inför leverans! | |
|
Wiberg: Tack! Då visar alla bilder man ser i katalogen nav:en alltså. Stockholm-1: Använder BMW:s namn på tillbehöret :) Det vill säga det gäller dieselvärmaren och dess icke-existens i konfiguratorn och katalogen. |
|
| Micleg>> Inga problem! Här har du en bild på skärmen på en bil utan navi. Länk | |
|
Provkörde nya 328i idag med luxury line och aut suck säger jag bara ljudet är hemsk ur fyran även att den går ok. Provade även en 120d med automat och sport line mkt roligare i mitt tycke. Blir nog ingen BMW bensin fyra för min del på ett tag iaf:-( |
|
| Provkörde också en luxury line 328i idag och jag blev väldigt imponerad av bilen och automaten men motorn ger jag inte mycket för, den var väl inget särskilt eller så kör jag på fel sätt. Ska testa 320d EDE aut nästa vecka. | |
|
Den jag testade hade ju breda skärmen, dvs nav, men är det så att standardskärmen på 6,5 tum är sämre (inte bara smalare) och själva idrive-ratten sämre då? 320d jag ska testa nästa vecka verkar ha standardskärmen så jag får väl se då. Vad skiljer aut från sport-aut, förutom något läge med nedtonad antisladd? Prisskillnaden är ju väldigt liten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.