|
Sida 19 av 53
|
|
|---|---|
| Ingen orsak, skaplig händelse M5 premiären det med..! | |
|
Då har man beställt en F30, 320D sport med lite göttig extrautrustning. Nu är de bara att vänta tills man får hem den! |
|
| Grattis! | |
| Roligt! Skönt att någon har klippt till! Fick du någon prel leveranstid? | |
| Får första sändningen dvs till vecka 10. levereras två bilar till staden och en är min! bara att börja vänta! | |
|
Grattis! Vilken färg? |
|
| Tack, den blev röd med sportpaketet. | |
| En 320d sport är ett bra val, kanske rent av det bästa totalt sett (definitivt förnuftigast). Ganska imponerande att en miljöklassad bil som drar 4,5 l/100 km i cykel kan klippa 0-100 på 7,5 s. Min förra Golf GTI V gjorde 0-100 på 7,2 s men drog 8,0 i samma cykel.. Snacka om utveckling (även om jämförelsen haltar)! Kort leveranstid också. | |
|
Stadig: Trevligt, har själv alltid velat beställa en ny modell utan att ha provat den innan. |
|
|
Bra val Stadig, såg just röd med sportpaket på BMW-s VIP visning på Sheraton i november. Den såg väldigt läcker ut! 320d är det "säkra" modellvalet också. 335i är det mera "spektakulära" men inte lika korrekt ekonomiskt val. /Anders |
|
| Länk livebilder på m-paketet.. ratten är verkligen riktigt fin :D | |
| hela bilen är ioförsej riktigt fin men tycker verkligen ratten var en läckerbit | |
| Håller med. Hade svårt för ratten när jag såg de första bilderna men nu tycker jag den är klart läcker. | |
| En sådan fast i touringutförande skulle jag kunna leva med ;) | |
|
Snygg, riktigt snygg! Men jag klarar inte av den blå färgen som de envisas med att lansera bilarna i (är det samma som nya M5?). Ser billigt och leksak ut. |
|
Verdi |
Kanske gammal fråga, men när kommer F31? |
| Min bästa gissning är presentation på Parissalongen i september. | |
| Jag har hört ryktas om en smygvisning innan sommaren.... | |
| Länk F30 active hybrid.. ska bli spännande att se tester på denna bil.. tycker annars dem lyckats riktigt bra med utseendet.. den lilla add-on grejjen på stötfångaren fram är riktigt snygg.. | |
| Länk Första(?) bilderna på F31 3 serie Touring. Startade en egen tråd för F31 då jag tyckte att det vore smart att hålla isär sedan och kombifrågorna :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.