|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Tror inte killen med annonsen "varvar" för att bara varva. Killen har en hel del uppgraderingar på avgassystemet, t.ex. x-pipe med titanavgassystem. Det låter inte direkt som OEM M3or. | |
|
Självklart vill han demonstrera hur avgassystemet låter och en blocket-filmsnutt är det perfekta mediet att få fram det på? Tror inte det... Mig skrämmer han bara bort genom detta agerande. "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
Fredde71: Antar du endast syftar på att det är ett dåligt media att framhäva det på? För både jag och du bör förstå att han inte lagt ut klippet för att bara gasa på film? Det är olika faktorer som skrämmer olika köpare, ett filmklipp för dig vilket absolut inte skrämmer mig. Det som "skrämmer" mig är LMM bytet. Haft trimmade bilar som käkat LMM tidigare... |
|
| Vilken anonns pratan vi om? | |
|
Jag tycker bilen ser trevlig ut, även om jag själv föredrar originalskick. Efter att ha ägt M3:or med både manuell låda samt SMG-2 så tycker jag att körglädjen är mycket högre i SMG-varianten. Inte mycket som slår upplevelsen att köra på fullgas och låta lådan sköta växlingarna själv på en handfull mikrosekunder. Säger väl exempelvis en del att M6:an jag åker nu inte ens finns att tillgå med manuell låda. |
|
|
berne, denna: Länk |
|
|
Länk någon som känner igen den? killen har ju inte tele nummer i annonsens är de någon här kanske? |
|
|
Länk han verkar inte vara intresserad av att sälja bilen, har skickat 3 mail till han nu,,..... vad tröt man blir, om man nu inte vågar ge ut sitt nummer, får man ju för i hel*vete se till att kolla mail |
|
|
Bilen i Bernes länkning verkar ha omlackade fälgar? Verkar vara lackade i någon silverkulör och inte vara i originalets polerade med klarlack på. Eller är det bara fotona som gör att det ser ut så... "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
| Tycker också fälgarna ser lite konstiga ut men det kan som sagt vara bilderna som spelar en ett spratt. | |
| man ser ju tydligt att de är omlackade. | |
|
Någon som sitter på info om den svarta M3an i bernes länk?! Finns det en hund begraven tro....är trots allt rätt billig... |
|
|
Länk vad vet vi dom den här? |
|
| oj glömde reg :SPZ628 | |
| berne. Bilen är importerad från polen, enligt service boken har den rullat 1000 mil mellan 2006 och 2009 samt att huven har svårigheter att låsa i nedre läge (smakat något?). De är vad jag vet men behöver absolut inte betyda något.. Någon annan som har mer info? | |
| verkar vara riktigt svårt att hitta en fin m3 med ett pris inom buget | |
|
Är själv ute efter en i den prisklassen, men det verkar vara det gamla "man får vad man betalar för".. Eller så är man bara lite för petig dock drar man lätt öronen åt sig något när man läser trådar som " Mycket strul med min M3 E46 2002". Ps hur länkar jag andra trådar? lite ny här ;) |
|
|
går inte...då allt är www.autopower.se så de spelar inte något roll vilken del av forumet du är i alla har www.autopower.se |
|
|
Visst går det att länka till andra trådar: Höger klicka på sidan, välj egenskaper och därefter kan du kopiera adress och klistra in i tråden :) BMW M-POWER |
|
|
Så långt har jag kommit men visas den som [länk] om man bara klistrar in adressen? testar :) Länk det var tråden jag menade tidigare iaf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.