AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
23.638

Någon som vet något om denna M3 E46?

Sida 1 av 4
pl
37
plucke
M coupe -99
Jag är riktigt sugen på denna Länk
Är det någon som har information ang. den bilen? Är den i fint skick osv?
Ma
80
Marcus Källstrand
M3 -94 Banbil
330i xdrive touring M-sport -17
Är en kompis jobbarkompis bil :P
Ska tydligen vara kanonfin vad jag hört.
Har sett bilen i verkligheten var och köpte en kolfiber grej av han kollade på hans bil i 60 min och min grej 5 den var ruggigt välvårdad som ny mycket finare i verkligheten än på bilderna hade jag varit som dig hade jag köpt den

Hampe: Styckeindelning och kommatecken underlättar när man ska läsa inlägg :)
Sorry för OT.
Ja jag vet. Men när man skriver på sin mobil så skiter jag i det.

Visste inte att det var betygsättning på inläggen, men ber så hemskt mkt om ursäkt. Sen var ju inte inlägget om stavning utan om bilen.

Sen underlättar det för läsningen om man bara använder ett språk, sorry Phoenix :)

Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Hampe_86, du ska inte behöva bli ledsen. Men läs igenom ditt inlägg själv så märker du säkert vad irriterande det är att behöva läsa en text, helt utan skiljetecken.

Det är inte särskilt jobbigt att använda punkt och komma på min mobiltelefon och de andra jag provat iaf, så jag vet inte vad du använder...

Sen, ditt ps känns lite larvigt eftersom du precis gnällt på att han klagade på ditt språkbruk och sen gör du samma sak själv och använder dessutom två språk...

Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

234 papp för en 01? man får ju 03-04 för dessa pengar.
Att den är lågmilare och papperna i ordning är stort plus.

Han kanske har en 50 papp som prut! vem vet?
Skorpionen: jag ser inte sambandet mellan pris och årsmodell?
Jag fick mer för min 02 än 04. Skick och mil styr för min del iaf.
lite grann lär väll ändå faceliften betyda i pris?
Nu var det så här grelle att jag var lite ironisk, men ska vara tydligare nästa gång

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Snygg bil på alla sätt och vis, men inredningen (tyget), påminner om mormors gamla diesel merca. :)
Ska man betala så mycket för en bil då är det helläder, mocca/alcantara i enhetlig färg som gäller tycker jag.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Headmaster:

M3 E46 fick aldrig facelift.
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Phoenix M3: Du har väl satt i system att köpa, fixa till och sen sälja?
Du har haft mycket fina bilar och gjort dig känd här för det, så det är inget konstigt att du får mer för en 02 än 04:an.

Men i normala fall och moderna bilar så spelar åren roll.
Skick och mil styr,men till vilket pris? där får var och en Tänka till!

MvH Micke
Grodan: Den fick en facelift 2003.06 om jag minns rätt. Den bestod mer eller mindre bara av ett fjäderbensstag fram samt nya baklampor och att listen över reg-skylten på bakluckan blev längre. Det är de "stora" sen blev säkert ännu mer ändrat, har för mig det var något med ac-panelen i bilen också eventuellt men det är jag osäker på..

Mvh Martin
2003/5
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Twinsturbo:

Men inte facelift på samma sätt de övriga E46:orna fick. :)
He
560
Heinrich
M3 E46 2003
fjäderbenstaget kom redan 02
Grodan: Är det någon som sagt att det var samma facelift som de övriga E46'orna? Nej, just det.. Är man lite påläst och ska skriva i tråden gäller det väl ändå att ha lite koll.
Nej jag har inte satt i system att fixa till och sälja.
Jag har sålt när jag tröttnat helt enkelt, alla bilar jag köpt har varit i kanonfint skick.

Jag har sålt mina bilar till det priset folk velat betala, att jag sedan går plus är en annan sak :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
BraveDave: Har du läst på själv?
Facelift var ordet, slå upp det på engelska. :)
Facelift är inte samma sak som uppdatering av fjäderben. Facelift betyder när du förbättrar utseende på bilen och M3 E46 fick aldrig "facelift" som de övriga E46:or.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.