|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Man skulle kanske lägga en beställning på en Avant redan nu. Länk Vad har BMW att sätta emot. En M3 Touring kommer knappast att byggas. Kommer det finnas en marknad för denna typ av bil? //Stefan Mina bilar:Länk | |
| Är det bara jag eller är det fel länk? Ser nämligen ingen avant. | |
|
Kompisen har en RS5, o jävlar vad den går!! |
|
|
dd88; Den kommer som Avant:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Gay Car Fans Forums?? Så dom gillar Audi alltså...;))) |
|
|
Klockren LLoydan :-) mvh/ Anders |
|
|
hahaha:) Visste inte ens att det fanns ett bilbögforum. Häng inte för mycket där nu:)) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Haha...så det är bara en slump att du gått över till Audi...;)) Första gången jag behöver rensa tempfilerna efter att bilsurfat... :)) |
|
|
Nya RS4an kommer att kunna beställas v12 2012 om det är någon som är sugen. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Jag har inte så bra koll på Audi men den ser ju ut som dom A4'orna som är flera år gamla, är den verkligen ny?! Bara nytt att den kommer som Rs4 i befintlig kaross då eller vad? |
|
|
Det stämmer, befintlig kaross som är lite fetare typ RS5 //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| varför släpper audi alltid värstingarna i slutet av bilarna livscykel | |
|
Här kan man se att den kommer få den nya fronten som RS5. |
|
|
Jag får aldrig till det med Youtube länkar... |
|
|
Ja den kommer nog bli grym:-) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| bmw_jerry: Ett enkelt sätt att boosta populariteten hos en utgående modell. Porsche gör ju likadant med sin 997 GT2 RS och allt vad deras senaste specialmodeller heter, och BMW med sin 1M. "Life cycle management" tror jag det kallas med ett finare uttryck :-) | |
| För inte tala om Lamborghini Gallardo. Vet inte hur många varianter den kommit i nu på slutet. | |
|
För att inte tala om Pagani Zonda... /Masten |
|
|
.....o då var den här - RS4, endast som Avant: Länk Känner ju till Audis strategi med sena RS-bilar, men jag kan tycka att denna är FÖR sen faktiskt - vem tusan lägger en mille på en bilmodell som förnyas till nästa år..?!? Meeeen: Underbar bil för övrigt :) |
|
Verdi |
BMW var ju rätt sena med 1M också för den delen. Kommer det verkligen en ny A4 nästa år? Möjligtvis en facelift? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.