|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Snyggt blev det! Vore grymt kul och höra hur det låter. Vad får man betala? |
|
|
Milltek låter något för mycket tycker jag, känner du någon skillnad i gasrespons, som det påstås att systemet ska förbättra? Annars är ljudet nog fördel! |
|
| Det kostar 6000sek plus montering 1900sek. | |
| Liten skillnad är det, men inget fantastiskt. Det är snyggt och alldeles lagom ljudskillnad. | |
| Ska du skaffa performance motorkitet också? Funderar på det för sommarem, skulle kännas bra med 200 hk. | |
| Man blir ju sugen. Detta var över alla förväntningar. | |
|
Jag har varit sugen på performance kitet till min ända sedan det kom, tankarna finns kvar även om det kostar lite. Men visst vore det nice med en matchande ljuddämpare därtill... :) Det borde väl höja intrycket till en lagom orginaltrimmad nivå...?!!! :) Skulle också gärna se och höra en filminspelning på hur det låter med den nya performanceljuddämparen! Altid svårt att fånga ljudet på en simpel kamera, men det är ju alltid nåt. Hur nära går rören på utblåset plasten i bakstötfångaren? |
|
| Utblåsen lär vara på behörigt avstånd från plasten, det är ju ett org tillbehör | |
|
Ska se om jag kan få till en ljudfil. Det är perfekt passform på utblåsen. Ser precis ut som på 325:orna, fast kromade. |
|
|
Här är några bilder som visar passformen: Länk Länk |
|
|
RYX: Kostar det inte mer än 6000 kr på BMW? Monterade du det där också? Vet du hur det påverkar motorgarantin? |
|
| Macckan: Det kostar 6000sek + 1900sek för monteringen så alltså totalt 7900sek på BMW och det är monterat där. Vet inte om det påverkar motorgarantin, men det är en intressant fråga. | |
| Tack för svaret. Det låter inte alls farligt. Är du nöjd med systemet? | |
|
Givetvis gäller motorgarantin, det är ju ett originaltillbehör! |
|
|
Någon mer som har installerat ett performance avgas på sin 2.0d och kan beskriva mer kring vilka skillnader det är ljudmässigt? When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Ingen? When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Inte någon som har monterat det på en 2.0d???? When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.