|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| ska försöka åka och kolla på den igen men tror denna va svenskreggad | |
| Patrik: fick du med "ort" i filen du fick av mig? annars letar jag på bilar reggade på orten som är grå :-) | |
| PCx xxx bor i linde och är MGRÅ. det är en -88. kan det vara den ... :-) | |
| Ja de borde inte finnas så många m6or i linde så de är de nog. Hur fick du fram de? | |
| Bosse är inte bara Grym och Elak, han har ett fett e24-register i bakfickan också! :-) | |
| Ahhh så då ÄR det bananen som ligger i fram fickan... Undrade just :-P | |
|
Måste man undra om det Bosse !? Då är det nog bara att pula dit registret...... ;-) Mvh Janne |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kan vara den, ska vara relativt lågmilad med, ca 10k mil om den inte rullat långt under trädena nu på senare. =) Mvh Patrik |
| Nä den har inte gått öångt dom senasre 7-8 åren. Vad ska ja bju han? Åka dit med 50k i fickan? | |
| Det är ju så mycket i fickan, tänkte att allt det inte bara kan vara... :-P | |
| ... eller har du fångat en livs levande svan? | |
|
Lol, kanske. Men nu spammar vi inte mer om det. Varför har folk dyra fina bilar ståendes och "ruttnar" bort? Det är ju varken pengar eller nöje i det!! Om man nu gillar sin bil så man inte vill sälja så borde man i alla fal sköta den... Eller är det bara jag... |
|
|
Näe jag måste hålla med dig även där Bosse. Känns jädrans dumt att bara låta en bil stå och förfalla utomhus, i synnerhet om det är en M6. Där är vi förstås lite partiska som E24 entusiaster men ändå..... =) Mvh Janne |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Gillar man sin bil så mycket, men inte orkar/har råd att sköta om den....borde väl man vara angelägen om att hitta någon annan som vill ta hand om den!? Mvh Patrik |
Karl-Hilding |
Jag såg en 3.0 CS för ett par dagar sedan. Ljusblå metallic. Vacker som tusan. Men den klart vackraste BMW tycker jag att 2000CS är. Fronten är helt gudomlig. Länk |
|
nån som är sugen på en till e24 i vagnparken? Länk |
|
|
denna länken ska de va. Länk |
|
| M6an som ja pratade om tidigare är till salu nu. en kompis granne skulle få köpa den för 275 000:- nån som har nå stålar över?? | |
|
Grå Metallic 635a med svart Recaro skinn och 17" Alpina fälgar. Siktad i Länghem utanför Borås på besöks parkeringen till Sportvagns träffen. S i regnummer så troligen importerad tidigt 00 tal, fräsch ! |
|
| Såg en röd strax norr om Lesjöfors i måndags. Hann inte se reg dock. Någon här som vet/körde?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.