|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Ja när såg ni en senast, som inte vart er egen ? Det vore kul att se vart bilarna rullar. (Vi behöver ju inte avslöja vart bilen sover om natten) Jag siktade en Mörk(blå?)metallic skönhet i Halmstad härom helgen. (4/6?) Någon som känner sig skyldig ? | |
|
Jag sår ernelands B7'a häromdagen i Kävlinge (Skåne). Stort ha begär... |
|
|
Den är bra trevlig :) Och idag 11-07-07 såg jag en E31 (dom kan ju få vara med) i norrgående riktning E6an strax söder om Göteborg. Mörkgrön var skönheten :) / Daniel |
|
| En Calypsoröd 850 CSi brummade förbi mig vid Järntorget (Gbg) igår em! | |
| (E31 var ju ok hehe..) | |
|
Jag mötte en röd 635csi i Gävle i onsdags kväll. Mvh Janne |
|
|
Jag såg en vinröd (burgundrot?) med automat, beige plyschinredning och sportstolar! igår på Östermalm på förmiddagen. Någon här? vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Jagger - hade du stoppat mig så hade du fått provköra! Nu vet du det till nästa gång. Det rullar dessutom en B7:a med 600 hk nere i Skåne. :-) Mvh Michael |
|
| Såg en fin delfin grau i Hässelby idag, såg dessutom ut som en alpina men var trött och bakis så det kan ha varit en synvilla | |
|
Kul att se aktivitet i tråden, det betyder ju att det glider en del e24 och e31 på vägarna ! / Daniel |
|
|
E24 siktad igen i Halmstad 2011-07-23 Mörkblå med Kromade skärmkanter, samma som i mitt förta inlägg i tråden kanske, men jag är inte helt säker... Många fina bilar på vägarna i samband med Halmstad Sportscarevent. Länk |
|
|
Såg en blå med bbs fälgar och utan vinge på bakluckan i centrala östersund idag. Ägaren hörde visst hemma i norrköpingstrakten. |
|
|
Erneland: Tack för inviten. Dock är risken stor att jag hade dragit ner till färjorna och tagit flykten till ett land med icke utlämningsavtal - typ Uzbekistan! Nåväl - i väntan på att min egen skall bli klar (av sig själv?), har varje E24 därute en lugnande effekt på mig. Så håll dem på vägarna grabbar! |
|
|
Snygg och röd E31a siktad kring Horda i riktning mot Växjö 3/8 / Daniel |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Röd och fin 635:a siktad i .....Tidningen Bilsport! =) Mvh Patrik |
| Körde på E6'an i höjd med Harplinge (norr om Halmstad), i går kväll vid 23 snåret och fick i mörkret syn på en mörk E24. Hjärtat börja bulta och tröttheten försvann med ens... | |
|
Såg en vit 635:a i en trädgård på småvägarna mellan Väderstad och sjön Tåkern, frun ville stanna vid en loppis och när jag såg mig om i trädgården såg jag en välkänd silluett, den hade tyska exortskyltar och var ganska sliten hade kromade skärmkanter 5vx sport (enl. spaken) och stora spoilern bak. Mannen i familjen visade sig vara plåtslagare och sa att bilen ägdes av en norrman som lämnat den till honnom på helrenovering. den verkade vara av de tidigare modell. /Svenne |
|
|
Hade helt glömt att jag fotade denna bilen. Hur som, en Tyskreggad L6 ? i Växjö för några veckor sedan. (7 augusti ?) Är det en L6 ? såldes de i Europa ? Never mind färgen, den vart HEMSK och inget annat. Länk Bilen verkade vara i riktigt bra bruks skick. Mycket märklig dragning av avgassystemet. (Ja jag erkänner att jag låg och kröp i gruset och tittade under bilen) / Daniel |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Nja, vet inte om det där är en L6:a. En L6 var den ultimata lyx E24:an, där all tänkbar lyx ingick, med bla läderklätt överallt och AC i bak med kontrollen i mellan baksätena. Denna såldes bara i USA som årsmodell -87. Motsvarigheten i Europa är Highline, som endast såldes som vänsterstyrd i England. Mvh Patrik |
Förlåt! Högerstyrd ska det stå!! =) Kan ju vara ett flyttgods med om den innehöll attributen. Mvh Patrik |
|
Patrik, allt utom ovanpå instrumentpanelen vart läder klätt. Inre dörrhandtag Rubbet ! Titta på lilla bilden så ser du att det vart lite "udda" detaljer i baksätet. Och där satt det ett extra friskluftsutsläpp. Under bilen på höger sida gick även några mystiska rör, kan det vara så att det sitter ett extra kylbatteri där bak till ACn ? Tänkbart scenario är Amerikans militär placerad i Tyskland tidigt -90 tal tar med sig bilen "tillbaka" till tyskland ? / Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.