|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Har vi några sånna? Typ från 40.000 mil och uppåt? Berätta gärna hur bilarna går och om ni haft många problem! =) Tack på förhand! /Manray/ | |
Crusty |
Tur att detta inte är ett Volvo forum för då hade det väl bombats in inlägg om bilar som gått över 40.000mil!! Riktiga containrar rullar riktigt långt! =0) VOLVO = JAG HAR RULLAT FÖR LÅNGT!! |
|
Jag har ingen långmilare själv men granens 525 24v 91:a har gått över 41000 mil! Enligt honom så är det bara div små delar som är bytt. (slit delar) |
|
|
ni går hålla ögonen på mig. jag siktar oxo på en super långmilare. är uppe i 25200 just nu. det är min första bil och tänkte göra som nästan ingen gör. köra så lång o länge som möjligt med första bilen. |
|
|
Schnitzer här på forumet,de har en 735 i deras familj som gått en bit över 40000mil och går kanon. torsk på v12 nu med bilder på:Länk |
|
|
25200 här med! går som en klocka. Fast fortare. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
| 45000 mil och inga problem har jag haft sen jag köpte bilen. Bilen hade gått 29000 mil då jag köpte den . | |
|
37200 mil.... [ www.tocnet.nu ] |
|
|
25700 mil här, tycker dock inte det bör kallas långmilare i BMW-sammanhang, många 80-talare verkar ju ha gått så pass långt. Men det är klart, jämför man med övriga märken som går i privatpersoners ägo så är det väl hyffsat mycket. Långfärdskryssare - jajemen! Och ja, bilen går kalas! |
|
|
30100 mil... |
|
| 28000 blankt,men den känns som 14000...... | |
|
28121 mil... Motorn ca 22000 mil, taskig kam i den... Bilen är helt underbar bara "lite" rostlagning som ska göras allt annat är perfekt... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Fan skrev fel, ska vara 29121mil... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
| 25100 mil. Går kanonbra. Tickar dock. Bytt kam mm. | |
|
Min gamla e28 hade rullat nästan 42000mil när jag sålde hon, körde ca 13000 av dom milen själv. Bilen funkade fint, men tickade lite från kammen. Har haft en 02á som hade rullat närmare 50000mil när jag trillade över henne... motorn var kass..men karossen var mer eller mindre rostfri..men efter motorbyte och en mindre genom gång så skrämnde hom en och annan gti värsting igen...men tyvärr så skrotade nästa ägare den :-) Båda bilarna startade i ur och skur, enda haveriet på e28an som verkligen var en bruks bil, var en kamvippa som havererade. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
min M535i hade gått 45500 när jag sålde den för ett år sen, den rullar än har jag sett, men ser riktigt risig ut tyvärr. motorn låter bra iaf. bytte kam innan jag sålde.. - g - |
|
|
520 -88, 37400 mil, lite bussningar behöver nog bytas. Motor som en klocka. /J |
|
|
är uppe i 36000 med min nu... (528 -87) går bra med lite tickande men det får man räkna med. växellådan börjar tyvärr krångla lite (div oljud från syncringar och bottenstock) är även några bustningar som är slitna men annat vore ju konstigt. |
|
|
24800 mil och stadigt ökande(kör 4000 tusen om året). Möjligt att den har gått längre då den är importerad, men bilen är mycket fräsch och har fortfarande lite nybilskänsla kvar = KVALITET. Hade en ursäkta svordomen Peugeot Mi16 (aldrig mer) och den kändes nästan som om den skulle ramla isär efter 17000 mil trots full servis = SVAGT. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Hej! Har för ett antal år sedan skrotat en BMW 735 ia -85 som då hade gått 62800 mil!!!! Den funkade perfekt masinellt men var lite skabbig så det fick bli delar av den bilen. mvh Per Euro Car Parts |
|
Crusty |
ppeellee: Hade den gåttb som taxi innan då? 62.800Mil är rätt så långt! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.