AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
16.842

F10 M5 - 560hk - 680Nm - Officiella bilder

Sida 5 av 5
549 hk stod det där, fått för mig att tidigare uppgifter sa 560? Är det olika definitioner på hk som ligger bakom eller är jag dåligt uppdaterad?
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Dom räknar på ett annat sätt i USA. Det är 560hk med normerna i europa.

Jonas

St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Stefan: lustigt nog så hamnade jag brevid/bakom en RS5 i Malmö igår eftermiddag men den körde så lugnt att det inte blev någon verklig ljudupplevelse för min del. Körde Passat så kunde inte stressa upp hans motorvarvtal eller flörta med honom. Duktigt maffig var den i utseendet iaf :)
St
1.200
Stilren

Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Ja den verkar ju tråkig ;) Hyfsade förväntningar som byggs upp, om man säger så..
BMW-Jonas: nja stämmer inte för det var på den tyska siten. Dessutom hade M3an 420 hk. Jag tittade dock nu igen och då var det ändrat till 560 så det var väl helt enkelt ett skrivfel. :)
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Stilren;

Med anledning av filmen.
Detta är ju inte bra för ekonomin, hoppas att det inte blir någon provkörning än på ett tag;-)

Synd att det inte blev en ljudupplevelse. RS5 är klart den mest spännande Audin just nu. Jag rekommenderar starkt en provkörning med det snaraste;D

//Stefan

Mina bilar:Länk
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Tur att Touringen inte är bekräftad.. Då är mina bilplaner framöver körda. :-/ Får hoppas att det kommer en ny RS6a snart.
St
1.200
Stilren

Stefan: R8 med V8 eller V10? ;) Någon härlig person här i Götet som brukar bjuda på orkestern av sin V10:a och jag måste säga att jag föredrar det ljudet trots att RS5:an låter elak(are).

M5 F10 kommer BMW nog att promota gaaanska så rejält nu under hösten. Såg precis på Bimmerpost att det blir nya MOTOGP Safety Car. Kanske går parallellt med lille-bror 1M coupe?

Hade varit läckert att kunna välja det färgschemat från fabrik. Sedan bjöd de på en hel del extra delar bl.a. frontspoiler och svarta sidogälar vilket klär sig oerhört bra. Vet inte varför BMW visar upp alla M5 med chromeline och inte shadowline?

Länk
sluta fjäska för audi nu bara för att du har en. Audi = dkw kommer de alltid att vara med jätte grill som en a1 och a3 och föresten en a4 o jo en a5 ojuste a6 oj a7 glömmde jag a8 också q7 hade den me va o deras lilla jeepp q5 tog ja med alla ?
RS6 MÅSTE KÖRAS MED SAMMA DÄCKMÄRKE DEN LÄMMNADE FABRIKEN DÅ ANDRA MÄRKEN ÄR MJUKARE OCH GÖR ATT LÅDORNA RASAR ? HMM. FINNS TYDLIGEN SERVICE BULLRUTIN ATT KOLLA DETTA I TYSKLAND ? KVALITET ? LÅTER FINT GÖR DEN HÅLLBAR NEJ OCH INGEN DKW TACK. HELLRE EN KIA I SÅ FALL. LESS PÅ ALLT TJAT OM AUDI NU DISKUTERAR VI BMW M5 INTE AUDI ?????
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
danieel;
Skåål;-)

//Stefan

Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
danieel;
Audi gör ju bara skitbilar, håller med om att Kia är bättre.
Vad har du själv för bil? vore intressant att höra.

//Stefan

St
1.200
Stilren

Nån här hade visst kul i lördags :)

Länk

M5 F10 med Akrapovic exhaust.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Ajaj, låter som en tvådagars bakfylla det där.. ;)
danieel, tummen upp ;-)

mvh/ Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.