|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
|
Jag tror inte bilia vill sälja bilen överhuvudtaget ens som rep.objekt, de kanske inte ens får det med risk för kommande problem. Hade de velat sälja så hade den redan snurrats vidare genom KVD, de lyckas ju sälja vad skit som helst...:-) De kanske behåller den för att plocka delar ifrån:-) |
|
| Om delarna är stulna, kan de väl inte riktigt ta dom till ovetandes kunders bilar.. borde bli någon typ av häleri(?) | |
|
Noterar att det är riktigt många helt nya BMW med Flood Salvage från New York, troligtvis bilar som skadats av orkanden Sandy. Kommer väl snart dyka upp till försäljning här hemma i Sverige... Länk Exempel Länk |
|
|
Såg att bilen hade varit på besiktning 2013 01 31, blev lite nyfiken på bilen så jag ringde bilia och dom hade sålt den precis och nya ägaren skulle hämta bilen om en månad enligt säljaren! |
|
| =) Länk | |
| Intressant att bilen har blivit såld. Jag undrar vad köparen har betalt för bilen. | |
| Ringde jag med. Bjöd 200 000 och hämtning på studs,inga garantier. Snabb affär bara. Säljaren skulle prata med sin chef,ringde efter 10 minuter och sa att dom hade sålt den till någons anställds släkting för ett högre bud..jag frågade vad den gått för,fick bara svaret att det var högre än mitt bud. | |
|
Mera intressant än priset måste ju vara om köparen fått reda på bilens bakgrund? ------- //Lövet |
|
|
Undrar hur försäkringsbolaget ställer sig till att försäkra en gammal krockskadad bil som man inte vet är fackmannamässigt lagad? Många litauen lagade bilar saknar ju både airbags och annat viktigt och det avslöjas kanske inte förräns det är för sent... |
|
| Artikel i Göteborgs Posten idag om ihoplappade importbilar Länk Härlig M3 på bilden, hjälp! | |
|
M3an som stod på Bilia har redan varit hos Polisen på undersökning och det gick inte att bevisa att den va fixad med några stulna delar. |
|
|
Även om den skulle vara "ren" nu så kan man ju inte vara säker på vad som händer i framtiden. Kan ju komma nya uppgifter som gör bilen intressant för polisen... |
|
|
Jo det är ju en het potatis som bara svalnat lite ;) Nån som kommer ihåg vad den låg ute för från början? |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Jag var och tittade på bilen i Solna när ägaren innan Bilia skulle sälja denna bil. Detta var Maj 2011 då låg den ute för 495.000:- vill jag minnas. Det var diverse fel på bilen vid detta tillfälle samt att den stått på BMW för att laga diverse fel som normalt som inte finns på en bil som gått 1600 mil! Ett riktigt fynd!!!! Enligt säljaren skulle bilen haft en liten lackskade som gjorde att den importerdes till Lettland för där var det billigt att lacka bilar!!! Jag var mest och tittade på bilen för att vad som var ändrat från USA utförande till svenskt utförande då jag redan hittat en bil i USA hos en BMW handlare som jag skulle hämta någon vecka senare. |
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Ser ut som den ligger ut till försäljning igen? Länk |
| Det är en ny ägare på den i Uppsala. Kreditköp. | |
|
Annonsen borta. /Anders |
|
| En minnesbild säger att begärt pris var 199k och att köparen var öppen med bilens historia - stämmer det? | |
|
Freddesix@ Ja det stämmer, har läst annonsen tidigare. |
|
|
Ute igen... Nu dekaltrimmad och med högre pris Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.