|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Bara ta en titt, vafan är detta för missbildning, vem köper den? Länk | |
|
Platsar helt klart under rubriken "varför måste dom"! Ser ju för jävligt ut, för att tala klarspråk... Men nån måste ju en gång ha tyckt att det var snyggt annars hade man väl inte börjat. Synd på en annars fin vagn Niklas Fransosen |
|
|
Finns säkert en köpare på den med. Förmodligen någon yngre förmåga. /Bellamy |
|
| hahaha vilka fina avgasrör | |
| hahaha vilka fina avgasrör | |
| Det gillas nog inte av yngre människor som mig själv.Vilket slöseri på en fin bil! | |
|
Krom-tribal på regplåthållaren is the shit ;) |
|
| Finns det folk som tycker det här verkligen är snygt? | |
|
Ser onekligen ut som "BILTEMA" bilen.. |
|
|
fy så de förstört den! sätt dit en fet vinge också så kanske någon nybörjar-driftare från japan köper den. BMW ownz |
|
|
Vet inte, men jag ser lite potential i den ändå.. Jag tänker om man fimpar bort slutrören, regplåt, alla mätare i bilen mm, och hänger på ett par 20" forge fälgar och så skulle den se rätt grym ut.. Lite som en M3 46 sedan/Racing Dynamics skulle kunnat sett ut. BMW CS #07491 |
|
| Den ser ju fan ut som en orgel baktill, haha! | |
|
C.Ek: Skönaste kommentaren orgel *asg* BMW M-POWER |
|
|
Han skulle nog kunna klämt in ett par pipor till:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Skärmbreddarna är rätt ok, men sedan spårar det ur för att kulminera vid orgel-rektum.... | |
| orgel-rektum!! *hahahaha* | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Det roliga är när bilprovningen ska sätta dit avgasslangen. You can call me Bon |
|
Men den hä då. Länk Less is better |
|
|
Helt förstörd, bara och köra den till skroten och mangla ner den, så den slipper och lida. This is my Bmw 318i. There are many like it, but this one is mine. |
|
| Extra snyggt med skärmbreddningen när man inte fixar till tanklocket också... | |
| ...och M3-speglar. För att sticka ut ur mängden liksom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.