AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
7.291

Har någon köpt navigation uppgradering här ?

Sida 2 av 2
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Sainte Maxime / St Tropez ;-)
gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Kan ju glädja dig med att jag blev lite förvånad över att toaletterna på mackarna helt plötsligt har blivit renare..men men..kanske bara var tillfälligt.

I övrigt var Frankrike som vanligt dvs noll servicekänsla..vi låg en natt i Nimes och gick för att äta,efter en del fundernade väljer vi menyn som hade sallad som förrätt sedan entrecoté och efterrätt..den unga tjejen för övrigt 3 st förhör sig noga om hur köttet ska vara stekt,vi väljer väl genomstekt.

Vi får in salladen med en stor flaska vatten som vi inte vill ha för det är till 99% kranvatten,min mamma får sitt betällda vin jag min öl min fru ingenting..efter mycket påtryckning får öven hon sin öl.

Vi äter upp förrätten sen infinner sig den stora väntan efter en timme bliv vi förbannade och ska gå..då dyker entrecotén upp men vi får inga bestick att äta med för de togs ju bort då de dukade av förrätten, när de väl fattat att vi ville ätaoch ger oss verktyg, för varje gång någon av tjejerna gick förbi så tittade de bara rätt ner i golvet.

När vi nu kan skära i köttet så är det bara att ge upp något mer rött har ingen av oss sett..vi börjar nu högljutt klaga på engelska mest för att de anda gästerna enbart fransmän ska höra vilka redan har intresserat börja titta på oss.

Vi tillkallar uppmärksamhet varje gång någon personal går förbi med blicken i golvet,till slut stannar en och hon bara vägrar förstå att kötter inte är stekt våran bordsgranne en fransos kommer till undsättning och påtalar att köttet är rått..men det skiter hon i..till slut kommer chefen in och han förstår vårt problem och skäller lite på personalen som förövrigt skiter även i honom, min mamma mamma blir så arg så hon tar sin tallrik och går ut i köket då beslutas vi ska få ny mat..jag säger ifrån att vi vill inte ha någon ny hjälper inte efter ny väntan så kommer två nya tallrikar till mig och min mamma min fru blev utan..då har kockjäveln grillat så hårt så det är oätbart för den skull istället..vilket vi upptäckte när vi väl fick bestick..för dessa hade de ju tagit när de bar ut matenigen..vi vägrar följdaktligen att betala annat än dricka och förrätt ägaren kommer och säger att han tar hand om detta för tjejen ska ha 60 euro..fast ägaren nöjer sig med 30 euro så står hon bredvid och mopsar sig och ska ha 60.

Senare på hotellet så kommer flera fransmän som var på restaurangen och gör tummen upp åt oss..och det var även fler mav dom som reste sig och lämnade maten..

Frankrike i ett nötskal.............

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.