|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Automatlåda (steptronic) vs trimchip på en 320d-06 hur funkar det??? | |
|
klart det funkar! www.vtech.se så får du en grym trimfil som du garanterat blir nöjd med "Riktiga män kör diesel" |
|
| Har snackat med Jocke Qvarnström och dom verkar ha ett jäkligt bra paket. | |
| hade aldrig lämnat min bil till itsfun ... googla ... | |
|
Och vad har du för erfarenhet av dom som verkar veta vad du snackar om??? Eller är det bara skit prat som vanligt? |
|
|
B-Z du kan bara göra en sökning här på forumet så får du höra en och annan historia som kommer skrämma upp dig ang It's Fun. Dem är vad dem heter... "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Vad är det dom gör så mycket sämre än bågon annan? Har varit och fixat en 850 volvo där för länge sen(8år) den blev hur bra som helst och går bra än i dag, så vad menar du????? |
|
| Är det fel på deras grejer eller är det personalen som det är fel på?? | |
|
Som sagt, googla får du svaret i åtskilliga trådar här på AP. Hade kört vtech eller ESS. Aldrig någonsin It's fun.... |
|
| Är inte itsfun samma firma nu som då Jörgen Wiese levde? då var det ingen som ifrågasatte om det var bra eller dåligt för då var det bäst eller hur,så vad är skillnaden nu och då ?????????? | |
carl530 |
Skillnaden är väl just att han är död. Med honom dog all kunskap. |
|
fattar inte vafan du kommer hit och klagar för ... släng i vafan du vill ha för programvara och sluta tjata ... om du tycker itsfun är så jävla bra så släng i det istället för att ifrågasätta våra tips , jävla dåre , fan trött man blir på sånna muppar ESS , VTECH , BSR ÄR SÄMST , ITSFUN ÄR BÄST ... har du bokat tid hos dom nu ? |
|
| +1 | |
| Tack för tipset. trodde ine att småbarn fick vara här. | |
| Försöker hitta det där påstådda negativa om Itsfun, kan någon hjälpa mig med en länk då jag uppenbarligen är kass på att leta? | |
|
Måste hålla med Tigerdejan här tyvärr B-Z Du (B-Z) har ju ställt frågan innan och fått samma kommentar i 3-serie delen av forat.. Sen föreslår du och försvarar itsfun känns det som för mig iallafall.. Jag skulle rekommendera att du börjar med att prata med VTECH och ESS eftersom de verkar vara de som ligger främst avseende din bilmodell och effektökning. Om du sen väljer att gå till itsfun trots att fler än en medlem här rekommenderar emot det så posta gärna upp din erfarenhet. Det har som sagt varit väldigt dött om dem här på autopower ganska länkge, vilket sällan brukar vara en bra sak. Däremot är det många som sjunger VTECH´s lovsånger under de senaste månaderna. 2c från en itsfun diggare som blivit gammal. //Anders |
|
| Som du kanske förstår så har jag kollat nästan alla som kan det här med trimmning , och nästan alla säger och undrar vad det är som Vtech har som är så myvket bättre ? Dom som har varit där har säkert blivit jätte bra men är det bättre än någon annan det var frågan och nästan alla säger att det tror dom inte, utan dom flesta av firmorna som håller på är bra och skulle förmodligen inte ha råd att göra ett dåligt jobb. Så man undrar vad en som Ghost Rider har att jämföra med när han säger att Vtech är bäst? Som jag ser det så är det enbart på ryckten eller rätta mej om jag har fel. Så vi plockade i ITSFUNs grejer i bilen pga.allt skit prat och har jämfört med en med en annan vara i, och hör och häpna Itsfun bilen går bättre ,är det inte otroligt efter som alla säger att det ska den inte göra, så jag tycker att alla ska välja det dom tycker och tror på själva och skita i alla förståsejpåare, Ha de! | |
| ahahahaha kom inte hit och fråga nästa gång då utan gå till den du tror själv på , jissses , är du 15år gammal eller ? | |
| Jag hade en fråga ovan som fortfarande kvarstår obesvarad. | |
| Tiger dojan är du grann eller ? om du är så jävla duktig varför svarar du inte på Hemulens fråga? Men det kanske bara är en stor trut. | |
| Tack för ett rakt och bra svar ska lämna en bil där också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.