|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Förlåt om jag trampar på eventuell AP:are som kanske äger bilen ifråga men är det någon som gillar den här färgkombinationen? Länk My lord vad gräsligt osmaklig. Men det är ju åtminstone bra att den blir billigare om man vill slippa fälgarna. :) | |
| Skitläcker!!! :D | |
|
Såg den i Mantorp och den såg rätt risig och misskött ut. Ursäkta om jag kliver ägaren på tårna men ny lack var den i behov av iaf. Länk |
|
| Den är klockren, jag tycker det är jätte kul att se med färgkombinationer som ingen annan har :) | |
NeZaN |
Jag stör mig bara på fälgarna. Färgen är tokfräsch tycker jag. Indianapolisröd har jag för mig den heter. Inte alltid ny lack behövs. mycket kan rekondas! Men vet ju inte heller hur pass risig den är :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Han skriver ju att man kan få fälgarna i valfri kulör så att dom just är gröna idag spelar väl mindre roll. Indianapolisröd är ju lite ovanlig och kanske inte direkt min favoritfärg men helt ok. ___ //Ulf |
|
| Jag hade tagit fälgarna i vit eller lysgul om man kan ändra den :D | |
|
Nezan det var en del klarlack som hade släppt här och där vad jag såg, kändes inte fräsch och omskött. Länk |
|
| Det är tydligt att 8% av alla män är färgblinda... Tveklöst den mest osmakliga E60 M5 jag har skådat! | |
|
Det gör ont i hjärtat när man ser sånt |
|
| Kan tänka mig att han har denna färg på fälgarna bara för att reta folk! | |
|
Första intrycket jag fick när dom kom och pakerade bilen ett par bilar bort från polarens bil på mantorp var ju inte så bra.. där satt ett gäng ungdomar i den och drack öl. Kan ha fel. men det känns lite som att den kanske inte är helt ok behandlad. Men jag kan ha fel. Färgen är läcker i fint skick i alla fall. nu kollade jag inte närmare på denna. så vet inte riktigt hur skicket egentligen är. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
| Kom igen nu, han går mot strömmen, inget konstigt med det :) :) | |
| Hallå, han är så långt från strömmen att han ser den inte ens längre. :) | |
|
Bilden från mantorp säger lite grann med kanske, ingen pedant som gör så här iaf =) Budda80 nä man fick inget vidare bra intryck av bilen. Fukt i strålkastarna, klarlacksläpp och repig och såg allmänt misskött ut. Länk Länk |
|
|
Personligen gillar jag Indianapolis, tycker det är en jätte snygg färg. Detta exemplaret kändes lite misskött. Noterade också klarlacks-släppen, när den stod parkerad på Mantorp. Fälgarna är ju rätt lätt att byta. Dock så är nog de gröna lite svårsålda. Men man kan ju alltid lacka om dom. Annars så föredrar jag orginal-falgarna på M5 E60, dock inte svart-eller för den delen i någan annan färg-lackade. Länk Sen är det vel inte världens bästa reklam med ölflaskorna som ställdes brevid bilen. Om ni tittar noggrant på bilden, så hamnade en av flaskorna i ett avgasrör också. |
|
| Såg nu att man kunde få BBS-fälgarna i valfri kulör. | |
| Bilen är reggad på en 64-årig herre, förmodar att det inte är han som valt fälgfärgen. ;) Brukaren är född 1990, ingen dålig bil för en 21-åring. Själv hade jag en Volvo 850, haha. | |
|
Usch usch usch stackars M5a. Bilen är vinterkörd och här på autopower har brukaren lagt upp bilder när den står med salt och är smutsig upp över öronen. Med BBS fälgarna har han lyckats att lacka över Titanic-skruvarna? Dåligt skick på hela bilen, även skinnet känns sprucket och solkiga. R-däck till en m5a skriker ju att bilen är bankörd? |
|
| misshandel, tur att den var så ful ändå. inte bara fälgarna enligt mig. alla nyanser av vinrött är vidrigt. | |
NeZaN |
Vira20, vilken användare är det som har bilderna? Sökte igenom PowerUsergalleriet men hittade inga sådana bilder. Hur som, smaken är som baken, finns väldigt många bilar som anses vara gräsliga. Personligen tycker jag det är lite att ta i att den här är gräslig (iaf om man ser på dessa bilder). Bort med de spygröna fälgarna så ser den helt ok ut! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.