|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hrmf.. Då hade jag kommit genom hela reg prosessen på garaget.org, ochså går det inte att lasta upp bilder med ipad eller iphone.. menar att det finns några superenkla sidor som man kan lasta upp bilder på och få en URL tillbaka på helt gratis? Mvh Hosse |
|
| Varför skulle det inte funka med kortare pinnar? Det skall väl vara så att den tror att den är normalt hög därbak då man även sänkt den fram. Dock måste man byta pinnar både fram och bak för att den inte skall skicka lyset i golvet. | |
|
Hosse: forumbilder.se är enkla och bra tycker jag. |
|
|
Robert J: Du har rätt i att det funkar bättre med att byta både fram och bak, då känner bilen sig i våg. Nu vet jag dock inte hur det är på E70:n, men jag vet att på E39 kan man istället få problem med att höjdlägesgivaren "slår över" eftersom den kortare pinnen blir för kort då man hissar upp bilen nån gång! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Dessa fjädrar har fortfarande inte kommit, men får höra att dom kommer i början på nästa vecka! Yahoo! Mvh Hosse |
|
|
Monterat! Blev kanon! Tyvärr så var dataanläggningen nere på verkstaden, så jag har inte fått sänkte den bak än:-) Detta görs snabbt och lätt en annan dag säger dom. Detta görs alltså elektroniskt. Mvh Hosse |
|
| Bilder är ett måste :) | |
|
Syns detta? Länk Mvh Hosse |
|
|
Nya 22" are också:-) Kahn 22" får bli vinterhjul efter en lackering. Mvh Hosse |
|
|
ser bra ut. Upp med lite fler bilder nså man får se den runt om sen när den även är sänkt bak |
|
|
Fixar bak i morgon med nytvättad bil å grejer så blir det fina bilder. Just ny är jag lite mer på nyförvärvet i form av ev Z4a 3.0:-) Mvh Hosse |
|
|
Efter massa knotande fick jag rumpan perfekt oxå: Länk Mvh Hosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.