|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| hej .Jag har beställd för en månad sen alu fälgar barrakuda cuda gt4 från ett tysk företag som heterTIJ-POWER men de har inte kommit ännu ,min fru som kan tyska har mailat en gång till de och de har svårat att skulle skicka väcka 16 sen dess vi kan inte får tag i de inte på telefon eller mail. kan de vara så att jag har blivit lurad?mvh alex. | |
Roffa1 |
Har du handlat av Thorsten Meier (TIJ POWER) jag har fått intrycket av att han är seriös. Har aldrig varit några problem med leverans av varor. Maila till Thorsten på denna email: info@tij-power.com |
Roffa1 |
Be dem att maila över tracking/kolli id nummer på försändelsen, då kan du själv spåra den via speditörens hemsida..Normalt brukar leverans från Tyskland ta omkring en vecka. Har du kvitto på överföringen av köpesumman? betalade du via PPal eller direkt till uppgivet konto. |
|
Problemet är löst - jag har fått 2 fälgar än så länge alex |
|
Roffa1 |
Men vart är de andra två ? Restnoterade. |
| jag vet inte .ingen anning | |
|
Jobbigt... Beemoholist javisst! |
|
Roffa1 |
Ser du på paketet om det är skickat innehållandes 2 eller 4 st fälgar, eller om någon klåfingrig snott de andra två. Det bör väl stå vad du fått på ordersedeln. den brukar sitta fast i en plastficka på själva kartongen. Vem är det som levererat: DHL, Schenkers ? |
|
vi har dem på postpaket och det stod inget annat än 22 kg vilket innebär 2 fälgar får hoppas att de andra kommer imorgon ? alex |
|
|
jag har fått även de resterande 2 idag! Jag fick polerade fast jag beställde gun metal, vad tycker ni - är det inte dåligt ? alex |
|
| klart att det är illa. man ska få det man beställer! | |
| jag tror inte han vill tå de tillbaka . jag undrar om det är stor skillnad på gun metal och full polich va tycker ni. jag har en silvergrå bmw. | |
Roffa1 |
Någon form av kompensation är väl lämpligt... |
|
Du kan väl ta några bilder och posta här så vi får se hur dom ser ut? |
|
|
ok.men jag ska montera de först alex |
|
Roffa1 |
Länk |
|
japp.det är rätt fälg ,men jag undrar om ser bra på bilen alex |
|
| hej.242 här kommer några bilder på de fälgarna, va tycker ni ? | |
| Ursäkta - är det någon som vet hur man lägger in en bild | |
| Enklaste sättet är nog att gå via till exempel Länk och ladda upp dina bilder där och sedan länka dom här via adresserna som du får på hemsidan till dina uppladdade bilder. | |
| hej. här kommer länken.Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.