|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Holmes, ska det stå :-) | |
|
Nej, du har helt rätt. Men jag menar bilar med m-sport och mycket i utrustningsväg. Programmer: Bilen du länkar till på mobile finns inte. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Den annonsen har försvunnit efter jag gjorde mitt inlägg. Det var i alla fall en svart uttagen 10/07 som rullat 134.568 km, med det mesta i utrustningsväg bl a ventilerade framsätet. Pris 29.890€. ___ //Ulf |
|
|
Då var det inte den jag köpte. Min har ej ventilerade framstolar och kostar lite till. =) Jag fick med ett års europlus på min. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Min är tillverkad 08/08 och hade gått 8500mil när jag köpte den i oktober i fjol, den har det mesta i utrustningsväg och den kostade mycket närmare 40k€ än 30k€. Premiumselection. // Mvh Andreas |
|
|
Du marin. Holmes är inte det han John ;) |
|
|
Jag känner igen namnet, kan ingen av er upplysa mig om vilka filmer ni sett honom i =). There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Till och med John Holmes skulle kunna hitta minst 50st lågmilar 535d, som avviker från statistiken ;-) Min 335d 2007 har gått 6800 mil enligt mätaren, och den är importerad. Innebär det att den måste ha gått minst det dubbla, bara för att "statistisk sätt kör man 4'mil/år med en diesel"? Lägg av |
|
|
Suck, självklart finns lågmilarna. Men inte till samma pris som bilar som gått 15000mil eller mer. Speciellt inte om en svensk handlare ska ta hem den, betala 6% mer i moms och ha förtjänst på den. Jag har aldrig sagt att man kör minst 4000mil med en diesel, men det känns nästan som att du Marin tar åt dig? ;) Det jag menar är att den genomsnittliga 535d med mycket utrustning i Tyskland får oftast gå ganska mycket och det var väl så jag skrev? FÖr att ytterliggare förtydliga mig själv så att vidare spekulationer uteblir så är jag väl medveten om att det finns bilar som gått mycket kortare eller längre än genomsnittsbilen, oavsett motor. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Jag tittar inte ens på bilar som har rullat mer än 2'mil/år. Behöver inte ta åt mig nånting. I övrigt instämmer jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.