|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Tack för stödet. Mailade konsumentombudet efter jag fick luren i örat. Bad dem sätta upp ett möte med mig och min fru som också var med när vi köpte bilen så att vi gemensamt kan diskutera hur vi ska göra framöver. Konsumentköplagen verkar vara väldigt tydlig och till vår förmån. Mvh Magnus |
|
|
Magnus: Tycker att du ska skriva vilken firma du köpte bilen på, så att andra kan undvika dem. Mvh |
|
|
Hej! Jag kommer absolut skriva ut vilken firma det rör sig om efter jag har diskuterat med konsumentombudet och de tycker det är ok. Det är inte bara AC:n vi har haft problem med, ja, ni kan söka på andra forumtrådar jag skrivet så kommer ni förstå. Kommer skriva en hel berättelse om hela min och min frus köpupplevelese och det bemötande vi fått efter köpet från dem så småningom. Fantastiskt pinsamt hur de hanterat det hela och att de fortsätter traggla om 3 månadersgarantier hit och dit trots konsumentköplagen. Jag kommer fortsätta kämpa och i slutet av juni kommer jag lämna in bilen på grundservice så att det kanske dyker upp ännu fler brister innan de 6 månaderna gått. Mvh Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.