|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Jag har glaslucka i 540in, det är guld. | |
|
Weelie: Det kunde vara värre, det kunde ha hänt i biltvätten! :-) |
|
|
Är det någon som haft problem med panoramataket? Har haft två cabbar i mina dar och dom saknar man verkligen. Men det är lite svårt när familjen växer. Letar ny bil nu och har sett ett par intressanta med panorama vilket ju är lockande. Dock är jag lite tveksam då jag läst lite trådar om problem med dem. Men främst verkar det vara ljudnivån vilket verkar kunna lösas med en ny tätningslist. Nån som haft andra problem? Luckor som stannar i öppet läge? Någon som bytt tätningslist själv på E91ans panoramatak? Är det samma som på E61? |
|
|
Instämmer bland de som gillar glastaklucka. Har det nu i V60:n o det är helt underbart nu när vårvärmen börjar träda fram. Förr fick man ju veva ner sidrutorna för att få in lite "friskluft" eller vädra bilen, med risk för nackspärr. Nu med takluckan känns det som en helt annan sak, sedan gör det också att kupén upplevs både ljus o rymlig. Risken finns väl att man börjar bli lite bortskämd o inte kan gå ifrån glastaklucka som option på nästa bil också... Däremot vet jag inte om panoramaglastak som inte är öppningsbart är så vettigt...borde väl bli varmt i bilen då? /R |
|
|
Taklucka alla dagar om året - Basta! Den ger en ytterligare dimension till interiören på ett sätt som är beroende framkallande :D Alla bilar borde ha taklucka.. Varför har jag en känsla av att bilar i tyskland belgien och nederländerna och även inte minst USA utrustas mer med taklucka jämfört med bilar köpta i skandinavien? Är det för at det är varmare där? Här uppe i skandinavien kan man tycka man behöver så mycket ljus man bara kan få, och det med fler takluckor i landets bilar :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.