|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| tjena niklas du behöver lite hjälp har du någon msn adress där man kan lägga till dig? | |
|
tjena niklas har du någon msn där man kan snacka med dig har stött på lite problem idag och behöver hjälp ang koppla in ljudsystemet |
|
|
Har skickat mail till dig med mitt nummer. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Köpte idag en omvandlare på biltema, men fattar inte riktigt. Den svarta är jord, men dom andra 4a? ska jag skarva ihop 2 av dom på höger bakhögtalare och dom andra 2 på vänster bakhögtalare? Kan tråd skaparen ta en bild på hur han gjorde så hade det varit utmärkt! |
|
|
Det stämmer som du skriver. Kan annars försöka ta bild på mitt inatt. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Okej då va jag inte helt fel ute då! En bild hade varit guld värt clintan! :) |
|
|
Här är bilder från när jag drog in det. Länk Bild 1 är bara på själva omvandlaren. Bild 2 är svart jord. Bild 3 är Grå till plus och Vit till Minus. Bild 4 är Grön till plus och Blå till Minus. Hoppas det hjälper dig lite. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Fan underbart! Nu är den installerad och den funkar ska bara dra en, rem från bakljuset imon med en tjuvström koppling! Sen blir det att koppla in aux konventerare i stereon med från biltema :) Tack för hjälpen! |
|
| ända sen jag koppla in mitt ljudsystem så får jag upp inne i instrument brädan att vänster strålkastare inte fungerar när jag går ut för att kolla så är det inte fel på lyset , någon som haft liknande problem? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.