|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
De jag menade med att den e byggd va qvarnis e ju att alla som vet nått om hanns byggen vet ju att de e väldigt påkostat o seriöst gjort.. o att alla här tycker den ser så hemsk ut kan jag tyvärr inte förstå.. tror nog jag har valt felforum.. men de e ju ju fullt införstådd med att jag inte kommer sälja den till någon slipsbeklädd torrboll! vad jag va ute efter va ett pris på bilen som den ser ut! o inte vad jag kan få om jag bygger om bilen.. jag har har fått ganska många köperbjudanden under åren.. bilen har ju faktiskt legat #5 Märkestoppen (BMW) #79 TOPP 500 |
|
| Men vad tror du själv att den är värd? Om du har fått många förslag så borde du ju ha nån uppfattning av vad som går att få för den. | |
|
Sätt ut den på Blocket. Ringer inte telefonen är priset för högt. End of story. ------- //Lövet |
|
|
har du mer information om ljudbygget? är bygget bra kanske vettigt att sälja separat, |
|
| ljudbygget e ute.. nu sitter originalet i dock med omlödad huvudenhet som man får ut lågnivå och en lågnivå kabel e fortfarande dragen så om man vill e de bara o koppla in ett steg.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.